پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377032 تاریخ : 1397/06/31-12:54:08
,17,
حضور شرکت‌های مواد غذایی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه

حضور شرکت‌های مواد غذایی ایران در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه

رایزن بازرگانی ایران در روسیه از حضور 22 شرکت ایرانی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی روسیه، از 25 شهریور ماه 1397خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، فرهاد پرند با اعلام این خبر افزود:  در این دوره از نمایشگاه  که امسال در 14 بخش مختلف از جمله محصولات لبنی، انواع نوشیدنیها، میوه و سبزیجات، محصولات دریایی، گوشت و طیور برگزار شد، بیش از 15هزار شرکت از 62 کشور جهان حضور دارند و  300 هزار بازدید کننده در روز نخست از 96 کشور و 79 منطقه روسیه از این نمایشگاه بازدید کردند.

وی گفت: پاویون ایران نیز با حضور 22 شرکت در 4 بخش خشکبار و مواد بسته بندی شده، شیرینی و شکلات، چای و قهوه و میوه و سبزیجات در مساحت مجموع 460 متر مربع و با حمایت ویژه مالی و معنوی سازمان توسعه تجارت ایران در این نمایشگاه برپا شد که حمایت مالی به صورت 50 درصد از کل هزینه مشارکت کنندگان تا سقف تعیین شده مصوب پرداخت خواهد شد.

رایزن بازرگانی ایران در روسیه اظهار داشت: این نمایشگاه با حمایت مستقیم وزارت کشاورزی روسیه بزرگترین محل تبادلات تجاری در صنعت مواد غذایی و با حمایت بخش دولتی و خصوصی آماده حمایت از بخش صادرات و واردات روسیه را دارند.

پرند در ادامه عنوان کرد: با توجه به حجم استقبال سالهای اخیر از این نمایشگاه و محدودیت فضای نمایشگاهی اکسپو سنتر، سال آینده نمایشگاه به محل نمایشگاه های دائمی بین المللی روسیه کروکوس منتقل و فضای یکپارچه و بزرگتری در اختیار پاویونها قرار خواهد گرفت.

رایزن بازرگانی با اعلام عدم رضایت از محل پاویون ایران و غرفه آرایی غرفه شرکت های ایرانی در مقایسه با سایر کشورهای رقیب خواستار انتخاب محلی مناسب و افزایش کیفیت در غرفه آرایی پاویون ایران در سال بعد در نمایشگاه کروکوس اکسپو توسط مجری ایرانی برگزار کننده گردید.  

وی همچنین گفت: همزمان با برگزاری این نمایشگاه جلسه ملاقات هیات اعزامی از اتاق بازرگانی خرمشهر و چند شرکت ایرانی با مسئولین اتاق بازرگانی مسکو و سن پطرزبورگ برگزار شد، که طی آن  با اشاره به رشد مبادلات بازرگانی دو کشور در 6 ماهه نخست 2018 نسبت به مدت مشابه سال قبل، مشکلاتی مانند عدم شناخت و اعتماد تجار دو طرف به یکدیگر بحث و بررسی شد

رایزن بازرگانی ایران در روسیه افزود: یکی از  وظایف مهم اتاق های بازرگانی، اتحادیه و سازمانهای بازرگانی و رایزنان بازرگانی دو کشور کمک به افزایش شناخت و اعتماد سازی تجار با برگزاری و حضور در نمایشگاهها، اعزام هیات های تجاری و سازماندهی برای برگزاری همایش های تجاری و اقتصادی نشست های رو در رو است.

 نایب رئیس اتاق بازرگانی خرمشهر نیز ضمن معرفی ظرفیت های اقتصادی و ترانزیتی خرمشهر، اتاق بازرگانی مسکو و سن پطرزبورگ را جهت بازدید از ظرفیت های این شهر دعوت کرد.

گفتنی است، در ادامه این جلسه، شرکت های ایرانی به معرفی شرکت و  کالاهای خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران