پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493638 تاریخ : 1398/08/25-14:51:08
,1,
حضور تیم بانک کارآفرین در لیگ کشوری رشته تیراندازی

حضور تیم بانک کارآفرین در لیگ کشوری رشته تیراندازی

سیزدهمین دوره لیگ دسته یک تیراندازی کشور در سال 1398 با حضور سیزده تیم در بخش آقایان و پانزده تیم در بخش بانوان آغاز گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، هفته اول و دوم این لیگ در رشته تپانچه بادی با حضور سیزده تیم در روز‌های 23 و 24 آبان ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. در بخش تیمی، تیم بانک کارآفرین به سرپرستی زهرا آجری و مربیگری فرزاد مناف‌فر، توانست با اقتدار در مقابل تیم‌های آتی تابناک و هیات تیراندازی مازندران به پیروزی برسد و 10 امتیاز ارزشمند را کسب نماید. در فینال این رشته نیز، مرتضی علی‌محمدی، تیرانداز تیم بانک کارآفرین بر روی سکو قرار گرفت و موفق به کسب مقام سوم گردید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌ها به صورت دوبه‌دو دیدار می‌کنند و امتیاز هر تیم در هر رشته تفنگ و تپانچه به صورت جداگانه در جدول رده‌بندی محاسبه می‌شود. در نهایت در پایان فصل از هر رشته 2 تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد. در هر بازی رودررو، برد 5 امتیاز، تساوی 3 امتیاز و حضور در مسابقه 1 امتیاز برای تیم به ارمغان خواهد آورد. طبق زمان‌بندی صورت گرفته، تیم بانک کارآفرین در نیم‌فصل دوم و هفته دوازدهم میزبان مسابقات خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران