پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467835 تاریخ : 1398/04/18-17:04:31
,15,
حضور آذری‌جهرمی در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو

11 ایستگاه دوچرخه در تهران افتتاح شد

حضور آذری‌جهرمی در پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو

با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح سه‌شنبه 11 ایستگاه با 190 دوچرخه هوشمند اشتراکی در محدوده خیابان ستارخان منطقه 2 پایتخت بهره‌برداری شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این مراسم افتتاح با دوچرخه سواری مسافتی توسط این دو مقام مسئول همراه بود؛ حناچی از زمان فعالیت به عنوان شهردار تهران به پویش سه‌شنبه های بدون خودرو پیوسته و هرهفته در این روز با استفاده از دوچرخه یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت تردد می‌کند.

صبح امروز پنجاهمین پارکینگ بیدود با حضور شهردار تهران و با همراهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در میدان توحید افتتاح شد.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز صبح به همراه  پیروز حناچی شهردار تهران به میدان توحید رفت تا در ابتدای سه‌شنبه بدون خودرویی دیگر، پنجاهمین پارکینگ بیدود را در منطقه 2 افتتاح کند.
گفتنی است؛ با افتتاح این پارکینگ 300 دستگاه دوچرخه به ناوگان دوچرخه‌های اشتراکی پایتخت اضافه خواهد شد.
شهردار تهران و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از میدان توحید دوچرخه‌سواری خود را در قالب کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو به همراهی جمعی از شهروندان آغاز کردند.
در پایان این مراسم افتتاحیه حناچی و جوان‌ترین وزیر دولت پابه رکاب شدند و از میدان توحید تا پارک لاله در خیابان کارگر شمالی دوچرخه سواری کردند.
پس از آن آذری جهرمی به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به سمت میدان امام خمینی (ره) با دوچرخه حرکت کردند و شهردار تهران نیز برای بازدید از مراحل فعالیت های عمرانی برداشتن پل گیشا به این محل حرکت کرد.
پیروز حناچی 11 تیرماه از آذری جهرمی دعوت کرده بود که به پویش دوچرخه سواری بپیوندد.
آذری جهرمی نیز در این مراسم در پاسخ به درخواست خبرنگاران، سه نفر را از جمله امیر حاتمی وزیر دفاع، سورنا ستاری، معاون رئیس جمهور و پدر همسرش را به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو دعوت کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 207
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران