پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463544 تاریخ : 1398/02/09-13:55:11
,2,
حسین مهری تأکید کرد: مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و ساده سازی فرآیندها اساس جذب منابع است

در همایش تبیین سیاستهای بانک صنعت و معدن مطرح شد؛

حسین مهری تأکید کرد: مشتری مداری، ارائه خدمات مطلوب و ساده سازی فرآیندها اساس جذب منابع است

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی و تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات را پیش نیاز حفظ مشتریان و جذب منابع مالی بیشتر دانست و از تمامی کارکنان خواست برای جذب سپرده های بانکی از طریق شعب بانک و وصول مطالبات غیرجاری تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، حسین مهری مدیرعامل و رییس هیأت مدیره این بانک که در جلسه هم اندیشی تبیین سیاستهای بانک صنعت و معدن با رویکرد تجهیز منابع و بررسی مسایل و موضوعات مرتبط با حوزه ارزی که با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ستاد و تعدادی از رؤسای شعب و سرپرستی ها برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: تنوع و کیفیت خدمات و تعامل با مشتریان در تجهیز منابع مالی و موفقیت شعب برای جذب منابع بیشتر، نقش بسیار مهم و مؤثری دارد.

مدیرعامل تصریح کرد: استقرار بانکداری شرکتی و توجه به مشتریان ویژه شبکه بانکی می تواند به عنوان یک نیاز اصلی و اساسی از یک سو به تأمین مالی و تجهیز منابع منجر شود و از سوی دیگر خدمات بانکی متنوعی را برای کمک، تسهیل و تسریع تعاملات با مشتریان فراهم آورد.
وی بیان داشت: برای افزایش مطلوبیت بانک برای مشتریان و ایجاد رغبت برای جذب سپرده های چهارگانه لازم است، امور بانکی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود در حداقل زمان ممکن انجام شود زیرا مشتریان در صحنه رقابت، ارزش بسیاری برای زمان و سرعت عمل قائل هستند و در این راستا باید بر بانکداری الکترونیکی تمرکز کنیم چرا که در عصر حاضر تعدد شعب دیگر یک مزیت نیست و برای یک بانک تخصصی هزینه های بسیاری در برخواهد داشت.
مهری اظهار داشت: یکی دیگر از موارد مطرح در تجهیز منابع توجه به وصول مطالبات است و یکی از راهکارهای اساسی در وصول مطالبات تعامل سازنده با شرکت ها و واحدهای تولیدی است؛ در واقع عدم موفقیت مشتری به منزله شکست ماست و برای نیل به اهداف مشترکی که داریم باید کار را با مذاکره و همفکری پیش ببریم و تملیک واحد های تولیدی آخرین اهرم است و لازم است واحدهای تملیک شده به سرعت واگذار شود تا هر چه سریع تر نقدینگی حاصل از آن وارد بانک شود.
مدیرعامل ادامه داد: نقش منابع انسانی که به عنوان مهمترین سرمایه هر بانکی است، بسیار سازنده و مؤثر خواهد بود و وجود منابع انسانی کارآمد، خلاق و با انگیزه و با تجربه در هر سازمانی تضمین کننده حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید است.
وی خاطرنشان کرد: عمده مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که برای استفاده از خدمات خاص و دریافت تسهیلات و گشایش اعتبار اسنادی به این بانک مراجعه می کنند و کاهش فرآیندها و جلوگیری از اطاله مراحل اجرای خدمات با رعایت اصل شفافیت در عملکرد سبب ایجاد رضایت در مشتریان و گسترش همکاری با آنان خواهد شد.
مهری ضمن اشاره به ویژگی های مهم خدمات مطلوب و مؤثر افزود: سه اصل شفافیت اطلاعات، قیمت تمام شده پایین و سهولت دسترسی به خدمات متنوع لازمه جذب منابع مالی است و مطالعه روش های علمی و استفاده از تجارب کاربردی بانکهای توسعه ای پیشرو در دیگر کشورها می تواند ایده های بسیاری برای جذب منابع کم ریسک تر در اختیار بانک قرار دهد.
مدیرعامل تأکید کرد: پیگیری برای افزایش سرمایه بانک نیز برای تأمین منابع مالی مورد نیاز در دستور کار قرار دارد.
رییس هیأت مدیره بانک بر لزوم اجرای دقیق قوانین و مقررات برای تحقق اهداف بانک تأکید کرده و افزود: در عین حال با توجه به شرایط کنونی اگر پیشنهادی برای گشایش امور و تسهیل ارایه خدمات به متقاضیان مد نظر باشد از طریق دولت و مجلس اقدام خواهیم کرد چرا که وظیفه ما به عنوان تنها بانک تخصصی در حوزه صنعت و معدن کشور حمایت از تولیدکنندگان است و نقش این بانک در توسعه کشور انکارناپذیر است.
اصغر پاک طینت عضو هیأت مدیره این بانک نیز عنوان داشت: مشتری مداری و ارتباط مستمر و مؤثر با مشتریان از عوامل تأثیرگذار در بحث تجهیز منابع است و برای استفاده از ظرفیت شعب بانک های تجاری برای پوشش دهی مناسب خدمات بانکداری خرد، اقداماتی را در دست انجام داریم.
وی ادامه داد: در بسته سیاستی سال جاری برای تشویق متقاضیان به انجام تعهداتشان بر اساس شرایط مشتریان، مزایایی در نظر گرفته ایم.
پاک طینت همچنین از تفویض اختیارات خاص به مسؤلان شعب خبر داد و گفت برای افزایش میزان سپرده در هر استان، طرح های واحدهای تولیدی بزرگ به شعب فرستاده می شود تا تمرکز بر جلب رضایت آنان موجبات انگیزه برای سایر واحدهای تولیدی را فراهم آورد.
حسین عسکری دیگر عضو هیأت مدیره این بانک نیز بیان داشت: انتقال تجارب مفید و کارا در خصوص جذب منابع در بین شعب بانک از اهمیت ویژه ای برخوردار است که خود سبب شکل گیری ایده های بیشتر خواهد شد؛ در واقع ایجاد اثر مرکب سبب افزایش مهارت در تجهیز منابع و وصول مطالبات خواهد شد.
وی تأکید کرد: از آنجایی که منابع مالی محدود و ارزشمند است بررسی طرح های تولیدی ارائه شده به بانک برای دریافت تسهیلات باید با دقت نظر مضاعف انجام شود و همانطور که جذب منابع برای بانک اهمیت دارد تخصیص این منابع هم باید با در نظرگرفتن جمیع جهات انجام شود.
عسکری با اشاره به ضرورت سرعت ارائه خدمات به مشتریان، اطلاع رسانی مناسب و تقویت ارتباطات رؤسای شعب و کارکنان با مسؤلان استانی گفت: لازم است شرایط و محدودیت های بانک برای مدیران استانی و ادارات و سازمان های ذیربط تشریح گردد و با شناسایی صنعتگران و کارآفرینان خوشنام برای برقراری تعامل مناسب با آنان اقدام کنیم.
علی موحدنژاد عضو دیگر هیأت مدیره این بانک نیز با تأکید بر ضرورت جلوگیری از خروج ارز از کشور اظهار داشت: برای حمایت از تولیدکنندگان و حل مشکلات آنان در حوزه خدمات ارزی نیازمند منابع مالی هستیم و در نظر داریم از طریق ساز و کارهای بانکداری شرکتی و سفارشی سازی خدمات برای مشتریان ویژه منابع مالی جدیدی فراهم کنیم.
وی گفت: از طریق خدمات الکترونیک به دنبال ایجاد مزیت در ارائه خدمات هستیم تا همه مشتریان در تمامی نقاط کشور با صرف کمترین هزینه به خدمات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران