پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464037 تاریخ : 1398/02/17-12:41:11
,5,22,
حریق خط لوله نفت، هیچ آسیبی به ساکنان منطقه وارد نکرد

فرماندار امیدیه:

حریق خط لوله نفت، هیچ آسیبی به ساکنان منطقه وارد نکرد

فرماندار شهرستان امیدیه اعلام کرد: حریق خط لوله 42 اینچ انتقال نفت در حدفاصل امیدیه-اهواز و همین‌طور خط لوله 12 اینچ انتقال مایعات گازی در این مسیر، هیچ آسیبی به ساکنان این مناطق وارد نکرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران رفیعی با بیان این مطلب افزود: گروه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و کارگروه تخصصی مناطق نفت‌خیز جنوب پس از حادثه به سرعت در منطقه حاضر شدند و اقدام‌های پیشگیرانه را انجام دادند که خوشبختانه با اقدام‌های انجام شده هیچ آسیبی به ساکنان منطقه وارد نشد.

وی اظهار کرد: هیچ‌کدام از اهالی روستای صالح‌آباد که در مجاورت این خط لوله قرار دارد آسیبی ندیده‌اند.

بر اساس این گزارش، خط لوله42 اینچ انتقال نفت میدان کرنج به سمت پالایشگاه نفت اصفهان روز دوشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) بر اثر برخورد دستگاه بیل‌مکانیکی دچار نشت نفت و حریق شد و به دلیل نزدیکی خط 12 اینچ انتقال مایعات گازی، این خط لوله نیز آتش گرفت.

با مجموع اقدام‌های انجام شده از سوی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، حریق خط لوله 42 اینچ عصر دیروز مهار شد و تلاش‌ها برای مهار کامل حریق خط لوله 12 اینچ نیز ادامه دارد.

پیش از این مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری اعلام کرده بود عملیات آتش‌نشانی برای اطفای حریق خط 12 اینچ گاز مایع امکان‌پذیر نیست، زیرا ممکن است پس از خاموش کردن آتش، گاز مایع موجود به دلیل تراکم‌پذیری بالا در فضای اطراف منتشر و منجر به انفجار شود. با این حال پیش‌بینی می‌شود حریق این خط نیز که تا حدود زیادی فروکش کرده است، به‌زودی به‌طور کامل مهار شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 318
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران