پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 533188 تاریخ : 1399/10/01-11:13:31
,1,
حذف یک میلیون تردد درون شهری با نخستین بانک دیجیتال ایران

حذف یک میلیون تردد درون شهری با نخستین بانک دیجیتال ایران

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بانک قرض الحسنه رسالت بیش از یک میلیون تردد درون شهری را کاهش داده است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، گفت: در حال حاضر ماهیانه بیش از 200هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال افزود: با شیوع کرونا اهمیت این مهم بیش از پیش در ارائه خدمات بانکی نمود پیدا کرد. به طور مثال فقط با راهنمایی کارشناسان مرکز امداد مشتریان از ابتدای شیوع این ویروس بیش از یک میلیون تردد درون شهری مشتریان حذف و خدمات در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری ارائه شد.

مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس 0214747به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 257
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران