پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278192 تاریخ : 1396/01/08-13:46:03
,21,10030,
حذف بیکاری با رونق تولید داخلی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

حذف بیکاری با رونق تولید داخلی

اصلی ترین مشکل کشور بیکاری است و این مشکل به کمک رونق تولید داخلی حل می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، دکتر جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اساس بازخوردهایی که از جامعه دارند و شرایط زمانی، هر سال را نامگذاری می کنند، اظهار داشت: شعار سال فقط یک نامگذاری نیست، بلکه یک استراتژی محوری برای مسئولان نظام است و اولویت های کاری مسئولان نظام تعیین می شود. 

  
وی افزود: دشمنان می دانند حربه های نظامی فایده ندارد و به همین دلیل جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده اند و به همین دلیل اقتصاد مقاومتی چند سالی است که از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت : کشور باید بر اساس تولید محوری حرکت کند و صادرات را در دستور کار قرار دهد و طبیعی است وقتی فعالیت های کشور تولید محور باشد و از قاچاق جلوگیری شود و ورود کالای مشابه خارجی ممنوع شود، اشتغال رونق می گیرد. 

وی تولید بی کیفیت را قابل قبول ندانست و گفت : طبیعی است که تولید باید اقتصادی، رقابتی و با کیفیت بالا باشد. مردم باید به تولید داخل اهمیت ویژه ای دهند و از سوی دیگر خود تولیدکنندگان، کالایی را تولید کنند که دارای کیفیت بالا باشد. مردم قرار است با تولید کنندگان و بخش اقتصادی همکاری کنند و خودجوش از خرید کالای مشابه خارجی خودداری کنند اما در داخل تولیدکنندگان ما با توجه به امکانات موجود، باید استانداردها را رعایت کنند. 

جعفرزاده ایمن آبادی در مصاحبه با رادیو اقتصاد اظهار داشت: حاکمیت نیز باید در حوزه گمرکی، مالیاتی، نظام بانکی و امثال آن نیز برنامه ریزی کند تا تولیدکنندگان بتوانند به راحتی فعالیت کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران