پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445108 تاریخ : 1397/10/16-14:44:48
,7,
حباب 400 هزار تومانی سکه و طلا

حباب 400 هزار تومانی سکه و طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر افزایش قیمت انس جهانی طلا، افزایش نرخ دلار در بازار داخل و افزایش خرید طلا در بازار کشور با توجه به نزدیکی شب عید را از عوامل افزایش قیمت مسکوکات طلا مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، آیت محمدولی رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مصاحبه تلفنی با خبرنگار بانک و صنعت، در خصوص قیمت سکه در بازار امروز گفت: یک مثقال طلای 17 عیار یک میلیون 447 هزار تومان، یک گرم طلای 18 عیار 334هزار و 300 تومان، سکه طرح جدید سه میلیون و 673 هزار تومان، سکه طرح قدیم سه میلیون 550هزار تومان، نیم سکه یک میلیون 900هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 181 هزار تومان، سکه گرمی 356هزار تومان و انس جهانی 1285هزار دلار می باشد.

طبق گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر حباب سکه و طلا حدود 400 هزار تومان است.

افزایش انس جهانی طلا

وی در پاسخ به این پرسش که روند قیمت نسبت به هفته گذشته چگونه است؟ اظهار کرد: روند قیمت نسبت به هفته گذشته افزایشی بوده، انس جهانی طلا هفته گذشته حدود 60 الی 70 دلار بوده که به دلیل پایان سال میلادی، تعطیلات و خرید طلا برای هدیه به 1285 هزار دلار رسید، همچنین قیمت دلار در کشور نسبت به هفته گذشته درصدی افزایش یافت.

افزایش خرید با نزدیکی به پایان سال جاری

محمدولی ادامه داد: با توجه به اینکه به پایان سال جاری نزدیک می شویم، مردم به خرید طلا و سکه رو آوردند تا مبادا قیمت ها بیش از این افزایش یابد. با توجه به اقدامات بانک مرکزی برای کنترل عرضه و تقاضا در حوزه ارز و سکه تلاش می گردد تا آرامش به بازار بازگردد.

وی در خصوص وضعیت خرید و فروش در بازار طلا گفت: خرید و فروش با توجه به نزدیکی به پایان سال نسبت به ماه های گذشته بهتر است؛ اما چشم گیر نیست، لذا در مقایسه با ماه های گذشته وضعیت بازار درصدی بهتر می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 480
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران