پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511056 تاریخ : 1399/01/28-15:31:06
,13,
جهش تولید در مناطق عشایری، با اجرای کامل زنجیره تولید میسر می شود

رئیس سازمان امور عشایر اعلام کرد:

جهش تولید در مناطق عشایری، با اجرای کامل زنجیره تولید میسر می شود

رئیس سازمان امور عشایر ایران با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های عشایری باید بصورت زنجیره و متصل به هم باشند، تاکید کرد: جهش تولید در مناطق عشایری با اجرای کامل زنجیره تولید محقق می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، اظهار داشت: امسال باید فعالیت ها و برنامه ها را با نگرش جدید و پویایی انجام دهیم که یکی از راه های آن اصلاح فرایندها و افزایش راندمان در واحد سطح است.

وی با تاکید بر اینکه هنر ما باید این باشد که تبعات برنامه ها را پیش بینی کنیم، گفت: سازمان امور عشایر یک سازمان توسعه ای است که در حوزه افزایش تولید و بهره وری سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها را انجام می دهد و این تشکلهای عشایری هستند که باید این سیاستها و برنامه ها را اجرا کنند.

قندالی با اشاره به اینکه اجرای طرح های عشایری باید بصورت زنجیره و متصل به هم باشند، تاکید کرد: جهش تولید در مناطق عشایری باید در قبل از تولید، حین تولید و پس از تولید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ما هم ابزارهای قانونی و هم ساختارهای لازم را داریم و بهره بردارها هم وجود دارند که همه در حال تولید هستند.

رئیس سازمان امور عشایر ایران با تاکید بر اینکه لازم است مطالبات عشایر را از سایر دستگاه ها پیگیری و مطالبه کنیم، بیان داشت: بخش عمده ای از عشایر بخاطر سختگیری هایی که برای ضمانت وجود دارد، نمی توانند تسهیلات بانکی دریافت کنند که در این خصوص لازم است پروانه چرا، طرح مرتع‌داری، حساب های یارانه ای عشایر و یا ضمانت زنجیره ای آنان از سوی بانکها پذیرفته شود.

وی ادامه داد: این یکی از موارد اصلاح فرآیند قبل از تولید است که باید در برنامه ریزی ها مورد توجه قرار گیرد و بعنوان یک الزام آورده شود؛ ضمن اینکه نباید در قبل از تولید از موضوع آموزش و ترویج غافل شویم.

قندالی با بیان اینکه در حین تولید نیز باید دارای برنامه باشیم، ادامه داد: اصلاح روش تغذیه دام، اصلاح نژاد دام با تاکید بر نژاد بومی و حفظ ذخائر ژنتیکی دام کشور، سلامت و بهداشت محصولات و تجهیز منابع از مواردی است که باید در حین تولید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران افزود: در مرحله سوم که مرحله بعد از تولید است نیز باید حتما برای بازاریابی و فروش تولیدات عشایر برنامه داشته باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: باید از فن آوری های نوین در پهنه سرزمینی بهره ببریم که متاسفانه در حال حاضر، کمتر از این امکانات استفاده می کنیم.

قندالی ابراز داشت: آرزوی من این است که روزی تابلو و صفحه ای باز شود و هر واحدی بتواند بر روی آن فعالیت های خود را تشریح کند که امروزه با تکنولوژی های موجود، این موضوع دور از دسترس نیست.

رئیس سازمان امور عشایر ایران در پایان با اشاره به بومگردی و گردشگری عشایر، اظهار داشت: طرح گردشگری عشایر را باید مطابق با سیاست ها و برنامه های وزارت گردشگردی، صنایع دستی و میراث فرهنگی پیش ببریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 199
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران