پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510835 تاریخ : 1399/01/25-17:29:18
,10028,22,
جمع‌آوری 24 میلیارد کمک‌های مردمی در سیل سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر اعلام کرد

جمع‌آوری 24 میلیارد کمک‌های مردمی در سیل سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در سیل سیستان و بلوچستان بالغ بر 24 میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری و 400 تن مواد غذایی به این مناطق ارسال شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمودرضا پیروی در جلسه معارفه رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه از 12 آذرماه تا 22 اسفندماه سال 98 همزمان عهده‌دار عنوان دبیرکل بوده و هم مسئولیت‌های رئیس را برعهده داشته است، افزود: با توجه به وقایع ماه‌های اخیر و شرایط خاص کشور، تلاشمان این بوده تمرکزمان بر اهداف باشد و به دور از هر حاشیه‌ای به متن بپردازیم و خدمات خوبی را ارائه دهیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر پیگیری افزایش حقوق کارمندان، تمدید عمر 10 فروند بالگرد، فراهم شدن مقدمات خرید 3 فروند بالگرد و جلوگیری از تضییع حقوق هلال احمر در برخی پروژه‌ها و فعالیت‌ها را از جمله فعالیت‌های این مدت برشمرد و افزود: متأسفانه در این ماه‌های اخیر ما درگیر سیل در استان سیستان و بلوچستان بودیم که برای امدادرسانی 400 تن مواد غذایی از تهران به مناطق سیل زده ارسال و بالغ بر 24 میلیارد تومان کمک نقدی جمع آوری شد و بسیار خرسندیم توانستیم خدمت خوبی انجام دهیم.

وی وقوع زلزله در استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را از دیگر حوادث این مدت برشمرد و گفت: متأسفانه 3 هزار تخریب کامل در مناطق زلزله زده رخ داد و 4 هزار چادر و سایر اقلام امدادی توزیع شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: امیدوارم مسئولیتی که در این مدت بر عهده‌ام بوده به خوبی انجام داده باشم و اکنون این امانت را تحویل رئیس جمعیت هلال احمر می‌دهم و اگر خطا و کاستی بوده از همه عزیزان طلب عفو و بخشش دارم. امیدوارم دعای خیرشان بدرقه راهمان باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 214
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران