پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 477987 تاریخ : 1398/04/26-16:51:58
,2,
جمع آوری کمک های مردمی برای احداث شبستان امام علی علیه السلام

با مشارکت بانک مسکن صورت می گیرد

جمع آوری کمک های مردمی برای احداث شبستان امام علی علیه السلام

بانک مسکن مفتخر است که وجوهات و کمک های مردمی برای احداث شبستان امام علی علیه السلام در صحن بزرگ حضرت فاطمه معصومه(س)را جمع آوری کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، فاز اول احداث شبستان حضرت امیرالمومنین امام علی علیه السلام در ذیل صحن حضرت فاطمه معصومه(س) از محل کمک ها و هدایا و نذورات مردمی آغاز شده است. با توجه به این که یکی از اهداف بانک مسکن، پیشبرد طرح های فرهنگی و مذهبی در کشور با مشارکت کمک های مردمی است، از این رو مدیریت شعب استان قم مفتخر به جمع آوری وجوهات و کمک های مردمی این پروژه عظیم در بانک مسکن شده است. علاقه مندان برای مشارکت در این طرح خدا دوستانه، ملی و مذهبی می توانند کمک ها و نذورات خود را به شماره کارت 4000-4000-2313-6280 نزد بانک مسکن ارسال کنند.

گفتنی است که عملیات اجرایی شبستان حضرت امام علی علیه السلام در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده است. این شبستان با مساحتی بیش از 5 هزار و 500 متر با مشارکت خیرین در طبقه زیرین صحن امام رضا احداث خواهد شد. این طرح با توجه به افزایش جمعیت زائران در حرم مطهر بانوی کرامت و بر اساس دستور مقام تولیت آستان مقدس، در دستور معاونت اجرایی آستان قرار گرفته است. عمده هزینه های شبستان امام علی علیه السلام با مشارکت خیرین و منابع آستان مقدس حضرت معصومه (س) صورت می گیرد و با تکمیل این شبستان ظرفیت شبستان های حرم مطهر به بیش از 50 هزار نفر خواهد رسید. پروژه شبستان امام علی علیه‌السلام با مشارکت تیم‌های توانمند پیمانکاری، مشاورین، تیم محاسبات، متخصصان معماری‌، سازمان نظام مهندسی و کارگروه‌های مختلف دنبال می‌شود. همچنین برخی از عملیات‌های این پروژه با توجه به حساسیت بالا توسط متخصصان داخلی آستان مقدس انجام خواهد گرفت. با توجه به این که ساخت این عملیات طی سه یا چهار سال عملی خواهد شد، کمک های افراد خیر در فازهای نخستین می تواند به پیشبرد احداث این طرح معنوی کمک شایانی کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 239
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران