پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465248 تاریخ : 1398/03/02-16:08:23
,6,10028,
جلوگیری از ورود دلالان و افراد سودجو به مراکز خرید و فروش خودرو

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر خبر داد

جلوگیری از ورود دلالان و افراد سودجو به مراکز خرید و فروش خودرو

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: با شناسایی واسطه‌ها و افراد سودجو از ورود آنها به مراکز خرید و فروش خودرو جلوگیری شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، حمیدرضا تحصیلی با اشاره به اینکه شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در راستای ساماندهی فعالیت‌های شهری نسبت به ایجاد 4 مرکز همگانی خرید و فروش خودرو اقدام کرده است، اظهار کرد: بزرگترین مرکز همگانی خرید و فروش خودرو چیتگر است.

وی با اشاره به اینکه مرکز چیتگر با وسعتی معادل 135 هزار متر مربع بزرگترین و پیشرفته‌ترین مرکز در سطح کشوراست، افزود: با تدبیر به عمل آمده این مرکز در راستای سیاست‌های شهرداری تهران در بهره‌گیری از ظرفیت‌های برون سازمانی به شکل مشارکتی با سرمایه گذاری شریک و بدون صرف اعتبارات شهرداری تهران ایجاد شده و اداره می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با بیان اینکه یکی از اهداف این گونه مراکز امکان دسترسی مستقیم خریدار و فروشنده در یک محیط امن، ایمن و با امکانات جانبی است که دست واسطه‌ها و دلالان را کوتاه می‌کند، اضافه کرد: با شناسایی واسطه‌ها و افراد سودجو از ورود آنها به مراکز جلوگیری شده و با اخذ دستور قضائی و استفاده از نیروی انتظامی این افراد از اطراف مراکز جمع‌آوری شده و سرشاخه‌های آنها با تشکیل پروند دستگیر و به محاکم قضائی تحویل می‌شوند.

تحصیلی ادامه داد: ارائه خدمات کارشناسی اصالت خودرو، سلامت بدنه و اجزای فنی توسط کارشناسان مجرب اطمینان خریداران را برای معامله با آسودگی خیال فراهم می‌کند.

وی با اشاره به شیوه قیمت گذاری در این مرکز اضافه کرد: قیمت گذاری با استفاده از تجربه کارشناسان مرکز و ارتباط مستقیم با خودروسازان و مراجع ذیصلاح انجام می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده با اطمینان کامل از معامله رضایت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تاکید کرد: با برنامه‌ریزی های انجام شده این مراکز همگانی به صورت مکانیزه درآمده و خدمات ارائه شده به صورت هوشمند در دسترس شهروندان در محل کار و زندگی آنها قرار می‌گیرد.

به گفته تحصیلی در این مرکز امکانات و خدمات شامل کارشناسی اولیه بدنه خودرو، تنظیم قولنامه کارشناسی مجدد (بدنه، فنی، اصالت خودرو،) پس از تنظیم قولنامه، دفتر اسناد رسمی، شماره گذاری خودرو، نمایندگی بیمه، کارشناسی خودرو در روزهای هفته و تنظیم قولنامه، پرداخت عوارض شهرداری، پذیرش خودرو جهت فروش، پذیرش خودرو جهت پارک مراجعان، پذیرش تمامی نوع و مدل خودروهای موجود در کشور، رستوران، بوفه، مرکز تعویض پلاک و مرکز معاینه فنی خودرو ارائه می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 344
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران