پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467463 تاریخ : 1398/04/13-11:16:10
,2,
جلسه‌شورای‌‌اداری پست‌بانک استان‌های‌‌چهارمحال‌و‌‌بختیاری، اصفهان و گلستان با حضور اعضای هیأت‌مدیره برگزارشد

جلسه‌شورای‌‌اداری پست‌بانک استان‌های‌‌چهارمحال‌و‌‌بختیاری، اصفهان و گلستان با حضور اعضای هیأت‌مدیره برگزارشد

جلسه شورای اداری پست بانک استان‌های چهارمحال‌و‌بختیاری و اصفهان با حضور دکتر صباغی و همچنین استان گلستان با حضور مهندس فلاح‌فر و هیأت همراه آنها و مدیر و کارکنان استان‌های مذکور، دوازدهم تیرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی پست بانک ایران، دکترصباغی درجلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری، مجید رضائی معاون اداره کل بانکداری‌خرد و امور باجه‌ها و مدیر و کارکنان پست بانک استان برگزار شد گفت: زیرساخت های مناسب و گستردگی نقاط تماس، شرایط را برای ارتقاء بیشتر جایگاه بانک فراهم کرده و همه باید در کنار هم برای دستیابی به جایگاه شایسته بانک تلاش کنیم.
بنابراین گزارش: در این جلسه مسائل و مشکلات احصاء‌شده از شعب و بخش اجرا در زمینه‌های فناوری اطلاعات، امورشعب و بازاریابی و امور کارکنان مورد بحث‌و‌بررسی قرار گرفت و زمانبندی اجرای این موارد نیز اعلام شد. 
دکتر صباغی ضمن بازدید از شعب شهرستان‌های فلاورجان، زرین‌شهر و مبارکه استان اصفهان درجلسه شورای اداری این استان نیز به تبیین سیاست‌ها و برنامه‌های بانک پرداخت و از دیدگاه ها و نظرات مسئولان و کارکنان استان مطلع و مسائل و مشکلات را مورد بررسی قرار داد.
همچنین مهندس فلاح‌فر عضو هیات مدیره به همراه مهندس قیطاسوند رئیس اداره‌کل بازاریابی و رمضان جعفری مدیرشعب استان گلستان از طرح های اشتغال‌زائی تأمین مالی شده توسط این بانک بازدید و سپس درجلسه شورای اداری فلاح‌فر به تبیین اهداف و برنامه‌های بانک پرداخت و در ادامه نیز مسائل و مشکلات استان مطرح شده مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است: جلسه شورای اداری استان مازندران نیز با حضور مهندس فلاح‌فر و هیأت همراه وی، پنجشنبه سیزدهم‌ تیرماه برگزار می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران