پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496860 تاریخ : 1398/10/30-18:04:31
,3,22,
جلسه تودیع و معارفه مدیران منطقه خراسان برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه مدیران منطقه خراسان برگزار شد

جلسه تودیع و معارفه مدیریت منطقه خراسان با حضور رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین، اعضای هیئت سرپرستی جمعی از مدیران ارشد، روسای شعب و کارشناسان منطقه خراسان برگزارشد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین، علی صادقی ضمن عرض تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان هواپیمای مسافربری، از زحمات و اقدامات انجام شده توسط علی سهرابی مدیر پیشن منطقه خراسان قدردانی و تشکرنمود و طی حکمی فریدون بهمنی را به عنوان مدیر جدید منطقه خراسان منصوب کرد.

ایشان با تاکید بر ضرورت وصول مطالبات عنوان نمود: وظیفه و رسالت اصلی کارمندان، وصول مطالبات می باشد، همه باید تلاش خود را بکار بگیرند و با ایجاد هدف گذاری به بهترین عملکرد خود در این مهم دست یابند. وی به حساسیت قیمت گذاری املاک اشاره نمود و گفت: قیمت گذاری واقعی و مجدد املاک توسط کارشناسان باعث سودآوری معادل 475 میلیارد تومان برای موسسه اعتباری کاسپین شده است.

رئیس هیئت سرپرستی موسسه در بخش دیگری از صحبتهای خود در خصوص برگشت منابع خط اعتباری از محل فروش اموال و دارایی های که بنام موسسه اعتباری کاسپین می باشد گفت: مجوز فروش املاک مازاد اخذ گردیده است و به بزودی این اتفاق توسط شرکت فام خواهد افتاد.

مسئولیت پذیری و حفظ اسرار اطلاعات موسسه امیری واجب برای همکاران 

گفتنی است در ادامه این جلسه آقایان محمد مرادبیگی ونبی اله کشوری اعضای هیئت سرپرستی ضمن عرض تسلیت در رابطه با اتفاقات تلخ و جانسوز اخیر در کشورعزیزمان، توضیحات تخصصی در رابطه با ابلاغ دستور العمل جدید که منجر به وصول مطالبات موسسه از مشتریان می شود و همچنین در باب مسئولیت پذیری و حفظ اسرار اطلاعات موسسه تاکید ویژه داشتند و از اقدامات رفاهی انجام شده برای کارمندان موسسه اعتباری کاسپین از جمله بیمه تکمیلی و بیمه عمرپرسنل خبر دادند.

لازم به ذکر است فریدون بهمنی مدیر شعب منطقه خراسان نیز ضمن تاکید مجدد بر سخنان ارزشمند آقای صادقی و اهمیت وصول مطالبات از زحمات جناب آقای سهرابی تشکر و قدردانی نمودند.

شایان ذکر است درابتدای این جلسه علی سهرابی ضمن خیر مقدم به آقای صادقی و هیئت همراه، گزارشی در رابطه با اقدامات انجام شده از ابتدای سال 97 تاکنون در منطقه خراسان ارائه و از زحمات جناب آقای صادقی در ایجاد آرامش در جامعه و جلب رضایت مشتریان تشکر نمود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 244
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران