پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410635 تاریخ : 1397/08/09-17:11:04
,20,
جلسه بررسی وزیران پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام بود

معاون پارلمانی رییس جمهوری:

جلسه بررسی وزیران پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام بود

معاون پارلمانی رییس جمهوری با تقدیر از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه بررسی چهار وزیر پیشنهادی، نشان بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ حسینعلی امیری در پایان جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران و در جمع خبرنگاران درباره نظرات متفاوت برخی نمایندگان مجلس در جلسه رای به چهار وزیر پیشنهادی، اظهار داشت: هنگامی که وزیری به مجلس پیشنهاد می شود، نظرات مختلفی در خصوص آن گزینه وجود دارد، ممکن است سوالات و یا ابهاماتی درباره وی وجود داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه قانونگذار یک هفته فرصت برای بررسی صلاحیت فردی، حرفه ای و فنی گزینه پیشنهادی توسط مجلس تعیین کرده است، افزود: در این فرصت سوالات، ابهامات پاسخ داده شده و مذاکرات صورت می گیرد.

معاون پارلمانی رییس جمهوری یادآور شد: طبیعی بود که در هنگام پیشنهاد اسامی به مجلس، شماری از نمایندگان نسبت به این افراد نظرات متفاوتی داشته باشند.

امیری خاطرنشان کرد: وزیران پیشنهادی در طول یک هفته مذکور با شرکت در فراکسیون ها، کمیسیون ها و مجامع استانی به سوالات پاسخ داده و ابهامات را رفع کردند و توانستند نمایندگان مجلس را قانع کنند.

وی با تقدیر از رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: جلسه بررسی چهار وزیر پیشنهادی یکی از جلسات خوب مجلس و نشان بلوغ سیاسی نظام جمهوری اسلامی است. 

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه 5 آبان ماه جاری به چهار گزینه معرفی شده توسط رییس جمهوری رای اعتماد دادند.

نشست علنی مجلس برای بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی رییس جمهوری عصر و شب شنبه برگزار شد و در نهایت رضا رحمانی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، فرهاد دژپسند به عنوان وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمد شریعتمداری به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد کسب کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 295
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران