پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452267 تاریخ : 1398/01/15-11:51:23
,15,22,
جلسه اضطراری وزیر ارتباطات با مدیران و کارشناسان ارتباطی برای تسریع در بهبود وضعیت ارتباطات استان لرستان

جلسه اضطراری وزیر ارتباطات با مدیران و کارشناسان ارتباطی برای تسریع در بهبود وضعیت ارتباطات استان لرستان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه از امروز مسیر جدید فیبر نوری عملیاتی و ارتباطات صوتی و اینترنت در پلدختر بهبود خواهد یافت، از راه اندای مجدد سایت های تلفن همراه در پلدختر و سایت مناطق روستایی ظرف 48 ساعت آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی بلافاصله بعد از جلسه ستاد مدیریت بحران استان لرستان، جلسه اضطراری را با حضور مدیران و کارشناسان ارتباطی در خرم آباد برگزار کرد.

در این جلسه که مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت استان لرستان، مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان و مسوول ستاد مدیریت بحران وزارت ارتباطات حضور داشتند، آذری جهرمی با بیان اینکه تمام سایت های تلفن همراه در پلدختر تا 48 ساعت آینده عملیاتی می شود، گفت: از امروز مسیر جدید فیبر نوری عملیاتی و ارتباطات صوتی و اینترنت در پلدختر بهبود خواهد یافت. ضمن اینکه شبکه وایرلس اینترنت برای بانک ها و مراکز حساس به صورت موقت برقرار می شود.
وی با اشاره به اینکه سایت های قابل دسترسی روستایی تلفن همراه نیز تا 48 ساعت آینده وارد مدار می شوند، افزود: تمهیدات لازم ارتباطی و مکان مناسب برای خبرنگارانی که تمایل به تهیه گزارش، عکس یا تصویر از خسارات ناشی از سیل و اطلاع رسانی نیازها و کمبودها و خدمات نهادهای امدادرسانی داشته باشند نیز فراهم می شود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 301
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران