پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509502 تاریخ : 1398/12/22-13:19:52
,15,
جشنواره بهاره امسال مجازی برگزار می‌شود

از 23 تا 29 اسفند

جشنواره بهاره امسال مجازی برگزار می‌شود

مرکز توسعه تجارت الکترونیک اعلام کرد: جشنواره بهاره که هر ساله به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می شد، در سال جاری با توجه به شرایط بوجود آمده ناشی از ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بازه زمانی 23 تا 29 اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در روزهایی که اقشار مختلف جامعه با تبعات منفی ناشی از شیوع ویروس کرونا از جمله ریسک به مخاطره افتادن سلامتی مردم در خریدهای بازاری و به تبع آن رکود نسبی حاکم بر اصناف و بازاریان، گریبانگیر هستند، این مرکز درنظر دارد در یک همکاری ملی با مشارکت هم‌اهنگ بخش حاکمیتی، خصوصی و بسیج کشور با برگزاری جشنواره بهاره مجازی گام موثری برای مقابله با آثار منفی سلامتی و اقتصادی شرایط ذکر شده ‌بردارد.

 مشارکت همدلانه و همزمان مردم در حفظ سلامت آحاد جامعه و همچنین حمایت از رونق کسب و کارها، استفاده از ظرفیت فروشگاه‌ های اینترنتی موجود از جمله بازارگاه ‌ها و به طور کلی استفاده از ظرفیت‌ های تجارت الکترونیکی توسط واحدهای صنفی فیزیکی، تخفیف ‌های ویژه، جوایز ارزنده نقدی و ‌غیر نقدی????? ?و رویکردی تحولگرایانه در خرید وفروش اینترنتی از مشخصه ‌های اصلی جشنواره است. ????

با توجه به ضرورت جلب مشارکت تمامی ذی نفعان و نهادهای تأثیرگذار، تلاش شده تا در اجرای این جشنواره از ظرفیت ها و توانمندی ‌های آنان استفاده بهینه به عمل آید که از جمله می توان به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بسیج اصناف و دانشجویی کشور، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و اتاق اصناف ایران اشاره کرد.

این مرکز از اقشار مختلف جامعه دعوت کرد تا با مراجعه به وب سایت جشنواره بهاره مجازی به آدرس ????Bahar99.ir، علاوه بر آشنایی هرچه بیشتر با نحوه فعالیت و مشارکت در جشنواره، ?در این رویداد ملی شرکت کرده و از منافع آن بهره مند شوند.

ویروس کرونا یا کووید – 19، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به 115 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت نیز روز گذشته-چهارشنبه- آخرین آمار مرتبط به ویروس کرونا را اعلام کرد و گفت: تاکنون 9 هزار نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، 354 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و 2959 نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 426
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران