پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352331 تاریخ : 1397/04/24-17:49:12
,11,
جزییات نشست هماهنگی عملیات حج با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

با نزدیک شدن پروازهای حج برگزار شد:

جزییات نشست هماهنگی عملیات حج با حضور رئیس سازمان هواپیمایی کشوری

جلسه هماهنگی عملیات حج تمتع 1397 با حضور علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان ومدیران سازمان، نمایندگان شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، رئیس پلیس فرودگاه‌ها، معاون شهر فرودگاهی حضرت امام (ره)، سپاه حفاظت هواپیمایی، گذرنامه و سوخت گیری برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رئیس این سازمان در این جلسه از مسئولان ذیربط در امر جابه جایی زائران حج تمتع 1397 خواستار شد به منظور جلوگیری از بروز هر نوع ناهماهنگی و به تناسب اهمیت بالای این سفر معنوی علی رغم تمامی کمبودها سرویس مناسب و در خور شان زائران عزیز ارائه شود.

عابدزاده افزود: یقینا سازمان هواپیمایی کشوری باتمام توان در این ایام همراه و همگام نسبت به تسهیل عملیات حج از هیچ کمک و پشتیبانی مضایقه نخواهد کرد.
در ادامه مرتضی دهقان معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری همزمانی پروازهای حج با پروازهای تابستانی را از دیگر علل حساس بودن این عملیات بر شمرد و گفت: حج تمتع امسال با پروازهای تابستانی مصادف است، بنابراین لازم است که فرودگاه‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر سرویس دهندگان مانند؛ پلیس فرودگاه‌ها، سپاه حفاظت هواپیمایی، واحد سوختگیری، هندلینگ و ... تمامی مساعی خود را به صورت مضاعف در جهت خدمات رسانی به زائران به کار گیرند.
وی افزود: انتظار می رود با توجه به امکانات فرودگاهی در راستای خدمات رسانی بهینه و به منظور جلوگیری از وقفه در خدمات رسانی ترتیبی اتخاذ شود تا مراسم بدرقه زائران در محیطی خارج از فرودگاه صورت پذیرد.
دهقان تصریح کرد: همچنین با توجه به فشردگی پروازها و همزمانی با پروازهای تابستانی، زائران به موقع در محل فرودگاه حاضر شوند.
همچنین مقرر شد فرودگاه‌ها زیرساخت‌های فرودگاهی خود را را برای انجام هرچه بهتر عملیات حج آماده و جلسه‌ کمیته های تسهیلاتی ویژه پروازهای حج را با مشارکت همه ذی‌نفعان از جمله نمایندگان حج و زیارت در استانها برگزار کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 302
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران