پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452920 تاریخ : 1398/01/25-11:41:31
,6,
جزئیات طرح فروش فوری محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

جزئیات طرح فروش فوری محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

جزئیات طرح فروش تنظیم‌بازار شرکت ایران‌خودرو در فروردین 98 در قالب بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های این شرکت ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، جزئیات طرح فروش تنظیم بازار شرکت ایران‌خودرو در قالب یک بخشنامه به نمایندگی‌های این شرکت ابلاغ شد. براساس بخشنامه ایران‌خودرو به نمایندگی‌های فروش در راستای تنظیم قیمت خودرو‌های این شرکت در بازار؛ بدین‌وسیله به‌اطلاع تمام  نمایندگان می‌رساند، شرایط فروش فوری تنظیم بازار این شرکت از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 26 فروردین 98 آغاز خواهد شد.

در این طرح فروش 2 محصول پژو 405 با موتور 16 سوپاپ و ترمز ضدقفل با قیمت 67 میلیون و 888 هزار و 400 هزار تومان و پژو 206 تیپ 5 با قیمت 79 میلیون و 418 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.
البته این بخشنامه قواعد و ضوابطی را نیز برای خریداران در نظر گرفته است، به‌نحوی که ظرفیت ثبت‌نام برای هر کد ملی از کل بخشنامه یک دستگاه است و اگر مشتریان چارچوب قرارداد را رعایت نکنند به‌صورت یکطرفه از سوی ایران‌خودرو لغو خواهد شد. همچنین تمام مشتریانی که در 18 ماهه گذشته نسبت به ثبت‌نام خودرو اقدام کرده اند قادر به ثبت‌نام از این بخشنامه نیستند، بر این اساس هر ثبت‌نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یک‌طرفه ابطال خواهد شد، علاوه بر این در این بخشنامه امکان ثبت‌نام برای افراد بالای 18 سال نیز امکان‌پذیر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 252
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران