پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 305050 تاریخ : 1396/07/04-16:34:31
,10030,
جزئیات برگزاری دومین جشنواره

جزئیات برگزاری دومین جشنواره "وب و کسب و کار"

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت صنعت جزئیات برگزاری دومین جشنواره " وب و کسب و کار" را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ اسماعیل زاده با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره "وب و کسب و کار" اظهارداشت: ارزیابی، انتخاب و معرفی وب سایت و پورتال های کارآمد و برتر، ارائه گزارش از ارزیابی، آشنایی با انواع خدمات الکترونیک در قالب وب سایت و پورتال های اینترنتی و درون سازمانی، آشناسازی مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری با استانداردهای رایج، خدمات الکترونیک پرکاربرد، ابزارها و فناوری های روز وب سایت ها، پورتال اینترنتی و پورتال درون سازمانی، توسعه تعامل بین بنگاه ها و تامین کنندگان پیشرو در طراحی و توسعه فرآیندهای الکترونیکی و... از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی ادامه داد: جشنواره وب و کسب و کار دارای دو بخش اصلی است. در بخش عمومی جشنواره علاقه مندان پس از ثبت نام و پرداخت هزینه شرکت در جشنواره، امکان حضور در برنامه های جشنواره اعم از سخنرانی ها و آموزش های تخصصی و دریافت گواهینامه مربوطه، بازدید از نمایشگاه جانبی، پذیرایی و مراسم اهداء جوایز بخش مسابقه را خواهند داشت. حضور در رویداد جشنواره وب و کسب و کار، فرصت های ارزشمندی را جهت یادگیری، تعاملات و ارتباطات و توسعه فردی و سازمانی در حوزه فناوری اطلاعات و به ویژه وب، فضای مجازی و توسعه برخط کسب و کار در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات وزارت صنعت تصریح کرد: در بخش مسابقه جشنواره، بنگاه های کسب و کاری که علاقه مند به استفاده از وب در جهت توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی و ارتقاء و بهبود پورتال و وب سایت خود هستند با عنوان "نشان برتر تعاملات الکترونیکی" شرکت می کنند و ضمن ارزیابی و اطلاع از نقاط قوت و ضعف وب سایت خود، فرصت رقابت و دریافت "تندیس نشان برتر تعاملات الکترونیکی" را خواهند داشت.
وی اضافه کرد: در حقیقت، مهمترین بخش جشنواره، بخش مسابقه و رقابت بر سر دریافت نشان برتر تعاملات الکترونیکی است. هدف از این مسابقه، معطوف کردن توجه مدیران ارشد و فناوری اطلاعات در واحدهای صنعتی، معدنی و بازرگانی به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها، از نظر دارا بودن شرایط و قابلیتهای لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار بنگاه در فضای مجازی، به ویژه در عرصه تعاملات بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به سوی برنامه های توسعه کمی و کیفی در این زمینه است.
اسماعیل زاده یادآور شد: آثار برگزیده روز 20 آذرماه طی مراسمی در محل سالن مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما با حضور مقامات دولتی، صاحب نظران حوزه وب و کسب وکار، اساتید دانشگاه، صاحبان بنگاه ها و کارشناسان خبره فناوری اطلاعات معرفی و تقدیر خواهند شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران