پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463709 تاریخ : 1398/02/10-17:58:19
,11,
جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها از امشب اجرایی می‌شود

معاون ساخت آزادراه‌های کشور:

جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی آزادراه‌ها از امشب اجرایی می‌شود

میرشفیع با تأکید براینکه جریمه عدم پرداخت عوارض الکترونیکی در چهار آزادراه‌ از امشب اجرایی می‌شود، گفت: خودرو‌هایی که عوارض پرداخت نکرده‌اند 30 هزار تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید حسین میرشفیع، معاون ساخت آزادراه‌های کشور درباره آخرین وضعیت الکترونیکی کردن عوارض آزاد‌راه‌‌های کشور گفت: از زمان اجرای طرح الکترونیکی کردن آزادراه‌های کشور تا امروز 25میلیون تردد در چهار آزادراه تهران_ساوه، قزوین- زنجان، تهران_قزوین، تهران_قم ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه حجم بالایی از تردد ماشین‌ها، در نوروز امسال وجود داشته است، گفت: توقف خودروها در آزادراه‌های کشور مشکلات متعددی از جمله ترافیک سنگین را ایجاد می‌کرد و ما با الکترونیکی کردن این آزادراه‌ها راحتی بسیاری را برای مسافران ایجاد کردیم.

معاون ساخت آزادراه‌های کشور با اشاره به اینکه این طرح در مرحله پالایش و آزمایشی قرار دارد، گفت: در صورتیکه برای مسافران پیامک اشتباهی مبنی بر پرداخت نکردن عوارض ارسال شده باشد، مسافران می‌توانند اعتراض‌ها و مشکلات مربوط به این طرح را به سامانه 100001531 ارسال کنند و بعد از مدت کوتاهی نتیجه اعتراض آنها مشخص می‌شود.

میرشفیع اظهار کرد: مشکلات اجرایی این طرح طی بررسی‌های صورت گرفته کمتر از یک درصد است، اما در تلاش هستیم که مشکلات الکترونیکی کردن عوارض آزاد‌راه‌ها را به صفر برسانیم، بنابراین در چندین مرحله اصلاحات مختلفی بر روی آن انجام می‌شود.

وی بیان کرد: مسافران می‌توانند شماره پلاک خودروی خود را به سایت aniro.com ارسال کنند و در صورتی که اعتراض آنها درست باشد، مبلغ پرداخت شده بازگردانده می‌شود و یا در حساب آنها ذخیره شده و در آزاد‌راه‌های بعدی از حساب آنها کسر می‌شود.

معاون ساخت آزادراه‌های کشور با بیان اینکه جریمه عدم پرداخت عوارض به تدریج اعمال می‌شود، گفت: در مرحله اول خودروهایی که مطمئن باشیم عوارض آنها پرداخت نشده، جریمه می‌شوند و در مراحل بعد به ترتیب جریمه خودروها اعمال می‌شود و تا زمانی که مطمئن نشویم عوارض پرداخت نشده هیچ خودرویی را جریمه نمی‌کنیم.

میرشفیع در پایان گفت: مهلت پرداخت عوارض در چهار آزاد‌راه ذکر شده تا امروز( سه‌شنبه 10 اردیبهشت) بوده و این مهلت پرداخت تمدید نمی‌شود و از ساعت 24 امشب جریمه خودروها آغاز می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 345
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران