پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410815 تاریخ : 1397/08/13-13:35:14
,10026,10028,
جراحی قلب کودکان توسط تیم آمریکایی در بیمارستان تأمین اجتماعی لواسانی کذب است

جراحی قلب کودکان توسط تیم آمریکایی در بیمارستان تأمین اجتماعی لواسانی کذب است

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی، ‌انجام اعمال جراحی قلب کودکان تحت عنوان گروه‌های بین‌المللی و خیریه را بار دیگر تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سیدعلی جمالیان در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی اظهار داشت: در سال جاری فعالیتی با گروه بین‌المللی جراحی قلب اطفال در این بیمارستان نداشته‌ایم.

وی گفت: در سال های گذشته دو برنامه به صورت کنگره جراحی قلب اطفال با یک گروه بین‌المللی در این بیمارستان برگزار شد که در کنار آن تعدادی جراحی با مسئولیت جراحان متخصص بیمارستان لواسانی و به منظور تبادل دانش در حضور این تیم بین‌المللی انجام گرفت و نتایج خوبی در برداشت.

دکتر جمالیان افزود: تمامی جراحی‌ها رایگان و با کمک خیرین کشورمان صورت گرفت و آنچه در بعضی رسانه‌ها تحت عنوان حضور گروه آمریکایی اعلام شد، کذب محض است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در این خصوص فعلا برنامه‌ای در دستور کار نیست و چنانچه قرار بر برگزاری کنگره مشابه با گذشته باشد، از طریق پایگاه رسمی سازمان تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی گفت: انتشار چنین اخبار کذبی موجب سرگردانی بیماران و خانواده آنان می شود و تعداد کثیری از هموطنان که از استان‌ها و شهرهای دور به تهران عزیمت می کنند مشکلات عدیده‌ای گریبانگیرشان خواهد شد.

وی افزود: تمام خدمات ارائه شده در بیمارستان لواسانی مانند سایر بیمارستان‌های تأمین اجتماعی برای بیمه‌شدگان این سازمان مانند گذشته، رایگان است.

دکتر جمالیان با تاکید بر اینکه انتشار چنین اخباری بدون منبع مشخص در فضای مجازی فاقد اعتبار است، از بیمه شدگان درخواست کرد، اخبار مرتبط با این سازمان را از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانیwww.tamin.ir، رسانه های کثیرالانتشار و منابع خبری موثق پیگیری نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران