پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464538 تاریخ : 1398/02/24-12:35:04
,11,
جذب حداکثری ترافیک کالا در بندر خرمشهر

جذب حداکثری ترافیک کالا در بندر خرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: زمینه های توسعه و جذب حداکثری ترافیک کالا با بهره گیری از مقوله پژوهش و استفاده از توان بخش خصوصی را با شناسایی ظرفیت های بندر خرمشهر فعال تر می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، نورالله اسعدی در نشست مشترک با مسئولان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رابطه دانشگاه و صنعت را یک ضرورت دانست و افزود: ارتباط دانشگاه با صنعت در ایران دارای قدمتی چندین ساله است و مقدمه پیشرفت و توسعه کشور از دانشگاه ها است.

وی هدف از برگزاری این جلسه را  ارتقاء و توسعه راهکارهای مشترک علمی –پژوهشی میان اداره کل بندرو دریانوردی خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر عنوان کرد.
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: بندر خرمشهر سابقه طولانی در تجارت دریایی داشته و در سالهای قبل از انقلاب اسلامی ظرفیت پذیرش 5 میلیون تن کالا در سال را داشت و در واقع  یکی از بزرگترین بنادر محسوب می شد.
وی خاطر نشان کرد: با وجود بازسازی تمام  زیرساخت ها و استقرار تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری برای دستیابی به جایگاه پیش از جنگ تحمیلی نیاز است که در حوزه پژوهش تمام ساز و کار ها را به خدمت بگیریم و این مهم در دستور کار است.
وی در ادامه اظهار کرد: امیدواریم از وجود دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر که یکی از دانشگاههای توانمند است برای فعال سازی بیشتر پژوهش در بندر خرمشهر استفاده کنیم.
همچنین در ادامه لطف اله خواجه پور رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: در این دوران تحریم باید دست به دست هم دهیم و جلوی آسیب ها را بگیریم و مسئولیت دانشگاهها برای ایجاد شرایط مطلوب بیشتر می شود و تمام تلاش ما این است که در حد یک دانشگاه نسل سه عمل کنیم.
وی تصریح کرد: ارتباط دانشگاه علوم و فنون با بندر خرمشهر سابقه طولانی دارد و تاکنون چندین  تفاهم نامه های علمی پژوهشی و آموزشی میان بندر خرمشهر و دانشگاه منعقد شده است.
رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: یکی از چالش هایی که با آن مواجه هستیم ،اشتغال فارغ التحصیلان است و در این زمینه در حال رایزنی با بخش خصوصی و نهادهای مختلف هستیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران