پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 496157 تاریخ : 1398/10/16-10:18:37
,10025,
جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می دهد

مدیرعامل بیمه آسیا:

جدیت در آموزش نمایندگان، بازار بیمه را توسعه می دهد

مجمع عمومی و فوق العاده انجمن صنفی نمایندگان استان تهران با حضورنایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا و همچنین اعضای این انجمن در هتل انقلاب تهران، برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی بیمه آسیا، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این مجمع ابتدا در سخنانی شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت و این جنایت تروریستی را محکوم کرد. 
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، با  تاکید بر تعامل شبکه فروش و مدیریت های فنی شرکت گفت: همراهی و همدلی نمایندگان حقیقی و حقوقی و مدیریت های فنی شرکت دو بال موفقیت بیمه آسیا در ارائه خدمات شایسته بیمه ای به بیمه گذاران هستند.
وی افزود: اساسا هدف از تشکیل انجمن های صنفی نمایندگان بیمه، توسعه و بهبود فرایند تعامل بین شبکه فروش و مدیران شرکت و همچنین پیگیری دغدغه های نمایندگان به گونه ای حرفه ای، منسجم و هدفمند است. 
مدیرعامل بیمه آسیا ، منافع نمایندگان را همسو با منافع شرکت دانست و اظهار امیدواری کرد با نگاه عمیق و بلندمدت، این همسویی در جهت منافع شرکت تداوم داشته باشد و ترکیب نیروهای تازه نفس با تجارب نمایندگان پیشکسوت می تواند شرکت را در تداوم موفقیت ها کمک کند. 
مدیر عامل بیمه آسیا  جدیت در امر آموزش را یک اولویت دانست و بیان داشت: هر نماینده جدیدی که قصد حضور در  صنعت بیمه و بیمه آسیا را دارد باید آموزش کافی ببیند، تا با اشراف کامل شروع به کار کند و این امر در نهایت، سبب توسعه بازار بیمه می شود.
در این نشست، بهروز ناظمی عضو هیات مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش نیز در سخنانی، بر تلاش نمایندگان برای رسیدن به شاخص های استاندارد در فعالیت های حرفه ای خود تاکید کرد و گفت: انجمن های صنفی نمایندگان باید از توان مالی مناسبی برخوردار باشند تا از این طریق بتوانند فعالیت های آموزشی و سایر فعالیت های حرفه ای خود را تقویت کنند. 
این گزارش می افزاید، در این مر اسم همچنین رییس هیات مدیره انجمن صنفی نمایندگان تهران و آقای سپهرم مشاور این انجمن و با سابقه ترین نماینده بیمه آسیا و صنعت بیمه، سخنرانی کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 286
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران