پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 448825 تاریخ : 1397/11/24-15:11:37
,11,
جداسازی مسیر ورود و خروج بندر شهید حقانی/ گره گشایی از ترافیک درب ورودی بندر شهید حقانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر مطرح کرد:

جداسازی مسیر ورود و خروج بندر شهید حقانی/ گره گشایی از ترافیک درب ورودی بندر شهید حقانی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر از آمادگی این مجموعه برای ارائه آموزش های همگانی و ارائه گواهینامه‌های لازم به قایق داران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمیدرضا محمدحسینی با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور جداسازی مسیر ورود و خروج بندر شهید حقانی، اظهار داشت: این امر موجب باز شدن گره ترافیکی در روزهای شلوغ سال از محوطه جلوی درب این بندر خواهد شد که مسافران و گردشگران، امکان دسترسی آسان تری به بزرگترین پایانه مسافری دریایی ایران را پیدا خواهند کرد.

وی انجام مطالعات بازآفرینی تعامل شهر و بندر را به عنوان دغدغه مهم مسئولان سازمان بنادر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی دانست و افزود: استانداردسازی شناورهای مسافری، بر اساس قوانین ملی و بین‌المللی صورت می‌گیرد و علاوه بر آن، هر دو ماه یکبار، شناورهای ناوگان مسافری مورد بازدید کارشناسان قرار می‌گیرند.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان با بیان اینکه سازمان بنادر و دریانوردی در توسعه بندر شهید حقانی به دنبال ایفای مسئولیت اجتماعی سازمانی است، تصریح کرد: 7 ایستگاه جستجو و نجات دریایی و بیش از 300 همیار ناجی در سطح استان هرمزگان وجود دارد.
وی تنها مرجع صادر کننده مجوز برای قایق‌های تفریحی را سازمان بنادر و دریانوردی دانست و عنوان کرد: بررسی و صدور مجوزهای لازم توسط موسسات رده بندی که تحت نظارت کارشناسان این اداره قرار دارند صادر می‌شود.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر و بنادر شرق استان هرمزگان از آمادگی این مجموعه برای ارائه آموزش های همگانی و ارائه گواهینامه‌های لازم به قایقداران خبر داد و از ساحل نشینان شهر بندرعباس و شرق استان خواست تا با تشکیل تعاونی‌ها، مقدمات استفاده از قایق‌های خود جهت انجام فعالیت‌های گردشگری، برای ایام تعطیلات نوروز و سایر مقاطع زمانی که متقاضی وجود دارد، اقدام کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 243
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران