پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465978 تاریخ : 1398/03/19-17:25:41
,17,
جایزه یک میلیاردریالی در طرح سمپاتی پات

جایزه یک میلیاردریالی در طرح سمپاتی پات

در طرح سمپاتی پات با انجام هریک از تراکنش های خرید شارژ، پرداخت انواع قبوض و خرید اینترنت توسط اپلیکیشن پات امتیاز کسب و کیف پول خود را شارژ و در قرعه کشی ماهانه 100 میلیون ریالی شرکت کنید و همین طور شانس خود را برای برنده شدن جایزه یک میلیارد ریالی پات در پایان این کمپین سه ماهه امتحان کنید .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، سمپاتی یکی از طرح های تشویقی اپلکیشن پات است که به تازگی به نرم افزار اضافه شده است . 

دراین طرح هر نفر علاوه براینکه با انجام هر تراکنش (شارژ ، قبض ، اینترنت) می تواند10 امتیاز کسب کند، با معرفی اشخاص دیگر برای نصب نرم افزار پات قادر خواهد بود روند افزایش امتیاز خود را سرعت ببخشد . 

در پایان هر ماه یک قرعه کشی شامل 7 جایزه 100 میلیون ریالی و در پایان کمپین که سه ماه به طول میکشد یک جایزه یک میلیارد ریالی اهدا می شود . 

امتیاز عادی کاربران پیشین استفاده کننده از پات نیز در قرعه کشی ها محاسبه می شود .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 249
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران