پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278119 تاریخ : 1396/01/04-10:37:52
,17,19,
جامعه نیازمند تحقق  امنیت ، معیشت و هویت است

جامعه نیازمند تحقق امنیت ، معیشت و هویت است

نباید اجازه بدهیم حس مسولیت در نزد برخی مدیران به حس مالکیت تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت علیرضا منادی کاندیدای احتمالی و مستقل ریاست جمهوری درباره علل تاکید رهبری بر تولید و اشتغال گفت: اولویت اصلی بایستی بها دادن و ارزش گذاشتن به علم و  دانش باشد. علم و دانشی که نشأت گرفته از اندیشه و تجربه مجربین ، درکنار شوق و انگیزه جوانان اعم از زن و مرد باشد.

‎وی تصریح کرد: آنچه که واضح و مبرهن است وضعیت معیشتی ، اقتصادی و اجتماعی فعلی کشور است که زیبنده شأن و منزلت ملت ایران نیست.

‎منادی ادامه داد: با مشاهده پتانسیل ها ، داشته ها ، زیرساخت ها ، منابع و معادن ، دانش و علم جوانان ، غیرت و همت مردان و زنان و... متوجه این واقعیت تلخ میشویم که آنچه می باید باشیم ، با آنچه که هستیم قابل قیاس نیست.

‎این کاندیدای مستقل ریاست جمهوری اظهارداشت: بدون شک تغییر بنیادین درنحوه اداره و مدیریت نیاز ضروری است که نیازمند تغییر وایجاد خودباوری است.

‎منادی عنوان کرد: در راستا تغییر رویکرد حس مالکیت به حس مسئولیت در مدیریت فعلی یک ضرورت است .

‎وی افزود: دنیای جدید ، عصرجدید و حال حاضر ما سخت نیازمند تفکر علمی و دانش نو می باشد .

‎نماینده سابق مردم تبریز افزود: این روند باعث می شود تا تغییرات ساختاری لازم منجر به احیا و تحول در کشور شود.

‎وی بابیان اینکه بحرانی که امروز کشور را درحوزه معیشتی و اقتصاد ، در برگرفته ریشه درمدیریت اقتصادی کشور دارد ، گفت: به نظر من مشکلات اقتصادی درایران ، غیراقتصادی است یعنی اینکه در بازارسیاسی رقم می خورد و ریشه درسیاست بازی دارد.

‎وی اضافه نمود ، توسعه راستین هر کشوری را نحوه ارتباط دولت ها و ملت ها تعیین میکند که نیازمند مدیریت صحیح و علمی درتمام حوزه های خرد و کلان اقتصادی در داخل و بین الملل می باشد.

‎وی تصریح کرد: احیای تفکر حس مسولیتی به جای حس مالکیتی و تعلق درمردم، نیاز اساسی و امروزی می باشد که متاسفانه شاهد بروز بی تفاوتی وبی توجهی هستیم ، چرا که ساختن ایران با ایجاد دو اندیشه محوری ، انسان باوری و علم باوری میسر است .

‎وی بابیان اینکه واحدهای تولیدی نیاز به منابع دارند گفت: درشرایطی که واحدهای تولیدی و غیره نیاز به تزریق منابع داشتند با حبس منابع به جهت کنترل تورم و عدم افزایش نقدینگی آنها را به واحدهای نیمه فعال و غیره فعال تبدیل کرده ایم که نتیجه چنین سیاستی رکود، بیکاری و تعطیلی واحدهای تولیدی میشود.

‎وی تصریح کرد: اگر دولتها در راستای اتخاذ سیاست هایی که برای کاهش تورم اعمال می کنند افراط نمایند، نتیجه آن درعمل، باعث کاهش سرمایه گذاری و ایجاد رکود و درنهایت بی کاری می شود. که سیاستهای ناصحیح اقتصادی یعنی کاهش تورم با هرهزینه ای و به هرقیمتی ، باعث تعطیلی تعداد کثیری واحد صنعتی و بیکاری شاغلین و بطالت جوانان جویای کار رادرپی خواهد داشت .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 379
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران