پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490654 تاریخ : 1398/06/20-12:02:38
,11,
جاده‌های مازندران همچنان زیر بار ترافیک بازگشت مسافران است

جاده‌های مازندران همچنان زیر بار ترافیک بازگشت مسافران است

ترافیک جاده‌های مازندران که در روزهای قبل از تعطیلات تاسوعا و عاشورا به سمت ورودی‌های این استان بود اکنون و در زمان بازگشت مسافران تغییر کرده و تردد در محورهای خروجی این استان پرحجم و نیمه سنگین است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، هراز و کندوان 2 محور اصلی استان مازندران هم اکنون در اکثر نقاط زیر بار ترافیک نیمه سنگین و پرحجم هستند و 2 جاده باقیمانده سوادکوه و کیاسر هرچند شرایط ترافیکی عادی و روان دارند اما از نظر شرایط جوی به دلیل بارش های پراکنده، لغزنده است.

کارشناس مرکز مدیریت راههای استان مازندران گفت: ترافیک در جاده های استان پیش از تعطیلات تاسوعا و عاشورا از 17 شهریور آغاز شد و البته مسیر ترافیکی از سمت تهران به سمت مازندران بود. 

مهدی غلامیان افزود: ترافیک پرحجم و سنگین شرایط ویژه چهار محور اصلی مازندران شامل هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر بود به طوریکه در اکثر ساعات این روزها این شرایط تداوم داشت. 

وی ادامه داد: از عصر روز گذشته سه شنبه و زمان برگشت مسافران، جاده های مازندران زیر بار ترافیک خروجی رفت و این وضعیت در حال حاضر و صبح روز کاری همچنان ادامه دارد. 

به گفته کارشناس راهداری مازندران، هم اکنون تردد در محور هراز محدوده پیچ پرند تا سه راهی چلاو و در محدوده مرزن آباد محور کندوان نیمه سنگین است و در برخی مسیر این جاده ها نیز ترافیک پرحجم اما روان است.

وی وضعیت ترافیک در جاده های سوادکوه و کیاسر استان را عادی و روان گزارش کرده است.

غلامیان شرایط جوی جاده های هراز و کندوان را نیمه ابری اعلام کرد و گفت: همچنین محور سوادکوه و کیاسر به دلیل بارش های پراکنده ، لغزنده است و محدوده هزار چم جاده کندوان و گزنک جاده سوادکوه مه آلود است.

مازندران بیش از 10 هزار کیلومتر جاده دارد و هراز، سوادکوه، کندوان و کیاسر جاده های اصلی این استان به شمار می رود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران