پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225568 تاریخ : 1395/06/29-15:14:58
,10028,10034,
ثبت150هزار تخلف رانندگی توسط دوربین‌های جاده‌ای در شهریورماه

ثبت150هزار تخلف رانندگی توسط دوربین‌های جاده‌ای در شهریورماه

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از ثبت 150 هزار تخلف توسط دوربین‌های نصب شده در جاده‌های برون شهری در شهریور ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرهنگ احمد کرمی اسد، در این باره گفت: دوربین‌های معابر برون شهری سرعت غیرمجاز را ثبت می کنند که شامل سرعت غیرمجاز تا 30 کیلومتر برساعت،30 کیلومتر بر ساعت به بالا و سرعت متوسطی است که غیرمجاز بوده است.

وی درباره عمده تخلفاتی که توسط دوربین های ثبت تخلف برون شهری ثبت شده‌اند گفت: به ترتیب، پرداخت نکردن عوارض، تجاوز به چپ از محور و خط وسط راه، تردد وسایل نقلیه سنگین از باند سوم و معابری که سه بانده هستند،بیشترین تخلفاتی هستند که توسط این دوربین‌ها ثبت شده‌اند.

کرمی اسد همچنین درباره استانهایی که بیشترین ثبت تخلف توسط دوربین‌ها در معابر برون شهری را داشته‌اند و عمده تخلفات این استان ها گفت:به ترتیب استان تهران با تخلف عبور از عوارض و سرعت غیر مجاز، استان قم با تخلف سرعت لحظه‌ای و سرعت متوسط و استان فارس با تخلف سرعت غیر مجاز و تردد وسایل نقلیه سنگین از باند سوم سه استانی هستند که بیشترین تخلفات ثبت شده را داشته‌اند. بعد از این، استانهای قزوین، زنجان، خراسان رضوی، سمنان و اصفهان در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

رییس پلیس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا با اشاره به خودروهایی که شهریور ماه امسال،رکورد بالاترین سرعت غیرمجاز را زده و دوربین ها ثبتشان کرده‌اند گفت: بالاترین سرعت ثبت شده در یکی از محورهای استان قم و مربوط به یک دستگاه سواری آزراست که سرعت غیرمجاز 196 کیلومتر برساعت داشت در حالی که سرعت مجاز در آن محور120کیلومتر است. همچنین یک دستگاه ام وی ام در یکی از محورهای استان خراسان رضوی با سرعت 180 کیلومتر برساعت رانندگی می کرده در حالی که سرعت مجاز در آن محدوده 110 کیلومتر است.

به گفته کرمی اسد، بعد از این استان ها بیشترین سرعت های غیرمجاز ثبت شده متعلق به محورهای استان کرمان و زنجان است که در یکی از محورهای استان کرمان نیز، پژو 405، 180 کیلومتر برساعت سرعت غیرمجاز داشته و در استان زنجان هم خودرویی 177 کیلومتر بر ساعت سرعت داشته است که این خودروها علاوه بر اینکه توسط دوربین ثبت تخلف شده‌اند در پاسگاه های بین راه متوقف شده و با آنها برخورد شده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 221
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران