پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377973 تاریخ : 1397/07/10-16:00:01
,17,6,
ثبت نام موفقیت‌آمیز بیش از 33هزار نفرتاکنون

معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا؛

ثبت نام موفقیت‌آمیز بیش از 33هزار نفرتاکنون

حسن قرئی با اشاره به تسریع روند پیش فروش سری جدید خودروهای سایپا گفت: پیش فروش این سری از محصولات سایپا از ساعت 10 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 15:30بیش از 33 هزار و 810نفر با موفقیت ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا گفت: در این مرحله گروه خودروسازی سایپا 50 هزار خودرو را پیش‌فروش می‌کند و طبق آخرین آمار پیش بینی می‌شود فرآیند ثبت نام تا پایان امروز تکمیل شود.

وی ضمن بیان این نکته با اشاره به شفافیت در این طرح اضافه کرد: گروه خودروسازی سایپا به منظور شفاف‌سازی بیشتر در روند ثبت نام در اتاق فرمان مانیتورهایی قرار داده‌ و آمار مشتریان به صورت لحظه‌ای مشخص می‌شود.

معاون مطالعات استراتژیک و تکنولوژی اطلاعات سایپا همچنین درباره شرایط این پیش فروش افزود:‌ در این بخشنامه ثبت نام برای مشتریانی که 18 ماه اخیر اقدام به خرید خودرو نموده اند امکان‌پذیر نبوده و کلیه مشتریانی که در بخشنامه اخیر شرکت ایران خودرو ثبت نام کرده‌اند نیز مجاز به ثبت نام در این بخشنامه نیستند.

قرئی در همین مورد تاکید کرد: لازم به ذکر است که شرایط مذکور مانند طرح‌های پیشین فاقد صلح است و همچنین در این بخشنامه محدودیت کد ملی وجود دارد و ثبت نام برای افراد کمتر از 18 سال امکان پذیر نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران