پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520243 تاریخ : 1399/07/06-15:43:33
,8,
ثبت نام مجدد آزمون های حرفه ای بازار سرمایه

از 14 مهر آغاز می شود؛

ثبت نام مجدد آزمون های حرفه ای بازار سرمایه

ثبت نام مجدد در آزمون های بازار سرمایه در شش ماهه دوم 99 از ساعت 14 دوشنبه 14 مهرماه آغاز می شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از بازار سرمایه، امین سادات، مسئول مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در این دوره تعداد متقاضیان شرکت در آزمون های حرفه ای بازار سرمایه افزایش چشمگیری داشته و برای اولین بار پس از یک مرحله ثبت نام در مراحل ابتدایی، دو بار افزایش ظرفیت صورت گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه ثبت نام آزمون های جدید از ساعت 14 روز دوشنبه 14 مهرماه 99 آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر امکان ثبت نام سایر آزمون های حرفه ای بازار سرمایه برای داوطلبان میسر است و ظرفیت های جدید تنها برای آزمون های اصول بازار سرمایه و تحلیل گری بازار سرمایه است.

مسئول مرکز آموزش با بیان اینکه ظرفیت های جدید به منظور ایجاد فرصت برای ثبت نام داوطلبان در آزمون های شش ماهه دوم است، گفت: به جهت ایجاد فرصت یکسان برای داوطلبان، در این دوره امکان تغییر و جابجایی هیچ آزمونی وجود ندارد، بنابر این به داوطلبان توصیه می شود با دقت بیشتری زمان و ساعت آزمون خود را انتخاب کنند. هم چنین به دلیل تکمیل ظرفیت آزمون ها در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه، آزمون های جدید برای روزهای شنبه برنامه ریزی شده است. لذا لازم است داوطلبان به تاریخ و ساعت آزمون انتخابی خود دقت کنند.

سادات در خصوص لزوم رعایت پیش نیاز تمامی آزمون ها عنوان کرد: لازم است تمامی داوطلبان پیش از انتخاب آزمون، قوانین پیش نیاز و هم چنین شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنند.

وی همچنین تأکید کرد برابر خط مشی سازمان و به منظور حفظ سلامتی تمامی داوطلبان، کلیه آزمون ها با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می شود.

جهت اطلاع از برنامه زمان بندی آزمون ها به تارنمای مرکز آموزش به آدرس https://icmc.seo.ir مراجعه کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 274
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران