به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی در مهر سالجاری 28 هزار و 679 مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماس ها از تهران و در حوزه های مالی، فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری بوده است.
همچنین در مهر سالجاری 14 هزار و 262 تقاضا در پورتال crm.tamin.ir ثبت شده است که 13 هزار و 490 مورد آن در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان است و بیشترین متقاضیان از استان های آذربایجان شرقی و زنجان بوده اند.
گفتنی است، پیام های صوتی ثبت شده در همین مدت 449 مورد بوده که اکثریت پیام ها در حوزه بیمه ای و اقتصادی و در زمینه ادارات کل امور مالی، نام نویسی و حسابهای انفرادی، امور فنی بیمه شدگان و خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است که بالاترین پرسش ها برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بوده است.
386 مورد پیامک به مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمه ای و به تعداد 265 مورد بوده که بیشترین پرسش مخاطبان در حوزه ادارات کل امور مالی، خدمات غیرحضوری و فنی بیمه شدگان مطرح شده است.
همچنین مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی با کادری مجرب ، یک هزار و 603 نفر از مراجعین حضوری در مهر سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد یک هزار و 83 نفر در حوزه بیمه ای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمری ها است.