پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445775 تاریخ : 1397/10/23-14:38:29
,17,11,
تیم ممیزی به تمام جزئیات فرآیندها توجه ویژه داشته باشد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

تیم ممیزی به تمام جزئیات فرآیندها توجه ویژه داشته باشد

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اختصاص جایزه ملی بهره وری 1404 به این سازمان گفت: قطعا فرآیند محوری و پیاده سازی و اجرای یک سیستم می تواند باعث ارتقای هرسازمانی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در جلسه شروع به کار «ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیقیت» در سازمان بنادر و دریانوردی، افزود: یک ارزیابی داخلی کمک می کند تا عدم انطباق های عمده را به خوبی شناسایی کنیم و به سرعت در برطرف کردن آنها اقدام کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرایند اجرای هر ممیزی به صورت تصادفی انجام می گیرد، تاکید کرد: لازم است تیم ممیزی به تمام جزئیات فرآیندها توجه ویژه داشته باشد و به دقت همه استاندارد ها در این زمینه را بررسی کند.
 
 مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر همکاری معاونت ها و ادارات کل این سازمان در اولویت دهی و برنامه ریزی جهت اجرای درست و کامل ممیزی ، گفت: امیدوارم در مراسم اختتامیه، یک گزارش جامع از وضعیت سازمان بنادر در پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت،طی نزدیک به یک سال گذشته، ارائه شود.  
 
راستاد با تاکید و تایید بر موثر بودن فرآیند محوری در ارتقای سازمانی، گفت: طی سال های اخیر شاهد تحولات جدی در بخش بنادر و ستاد، به واسطه پیاده سازی سیستم های مختلف از جمله سیستم مدیریت یکپارچه در بنادر هستیم.
 
به گفته راستاد، اجرای یک مدلی از سیستم مدیریت ایمنی در بخش دریایی ، توانسته تا حد زیادی به ارتقای ایمنی ناوگان تجاری جهان منجر شود.
 
مدیرعامل سازمان بنادر یکی از کارکرد های موثر پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت را « ایجاد توازن یا تعادل » دانست و افزود: ممیزی داخلی کمک می کند تا فرآیندهایی که احیانا کمتر خودشان را با الزامات تطبیق دادند، در این فاصله به انطباق کامل برسند و از این پس در سازمان بنادر شاهد توازن و تعادل در توجه به سیستم مدیریت کیفیت باشیم.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران