پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466505 تاریخ : 1398/03/28-18:20:25
,11,
تکمیل پروژه ملی ترمینال سلام با سرمایه‌گذاری 500 میلیاردی

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد

تکمیل پروژه ملی ترمینال سلام با سرمایه‌گذاری 500 میلیاردی

رئیس بنیاد مستضعفان اعلام کرد: این بنیاد به رغم تحریم‌های ناجوانمردانه پروژه ملی ترمینال سلام را با موفقیت به پایان رساند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بنیاد مستضعفان، محمد سعیدی کیا اظهار داشت: بنیاد مستضعفان در این طرح حدود 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است که با همت پیمانکاران و شرکت‌های زیر مجموعه این نهاد انقلابی در زمینی به مساحت 60 هزار متر مربع اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه ملی ترمینال بین المللی سلام از سال 1389 آغاز شد، اما به علت تامین نشدن مالی، طرح مدت زیادی متوقف بود گفت: سرانجام در سال 1394 در مذاکراتی بین بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهر سازی قرار شد پروژه به صورت BLT انجام شود.

سعید کیا افزود: وزارت راه و شهرسازی در سال 1395 تصمیم گرفت تغییراتی در پروژه ترمینال سلام ایجاد کند و ظرفیت این ترمینال را از 4 میلیون نفر به 5 میلیون نفر افزایش داد و در توافقات انجام شده سر انجلام بنیاد مستضعفان در سال 1396 احداث ترمینال بین المللی سلام را آغاز کرد.

سعیدی کیا با اشاره به تحریم‌های سخت بین المللی گفت: گرچه در زمان اجرای پروژه در شرایط تحریم بسیار سختی به سر می‌بردیم، اما با هماهنگی کامل بنیاد مستضعفان با وزارت راه و شهرسازی پروژه به نتیجه رسید.

وی اضافه کرد: با وجود تغییرات مد نظر وزارت راه در مدت کمتر از دو سال توانستیم این پروژه عمرانی بی نظیر در کشور را به مرحله افتتاح برسانیم و در این پروژه از حداکثر امکانات داخلی استفاده شده و پروژه‌ای با این ابعاد و این تجهیزات و تکنولوژی برای نخستین بار در نوع خود در کشور اجرا شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این پروژه نماد همکاری خوب بین دو دستگاه است که می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های مشابه در کشور باشد و امیدوارم این پروژه ثمرات خوبی را برای مردم به همراه داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران