پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 511297 تاریخ : 1399/02/02-09:24:43
,2,
تکمیل فرآیند اجرای حاکمیت شرکتی در بانک کشاورزی

تکمیل فرآیند اجرای حاکمیت شرکتی در بانک کشاورزی

مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن تأکید بر سرعت بخشیدن به فعالیت حوزه های مختلف این بانک با هدف کمک به جهش تولید و جلوگیری از رکود واحدهای تولیدی، گسترش خدمات غیر حضوری به مردم را مهم ترین ابزار دانست و اعلام کرد؛ فرآیند اجرای حاکمیت شرکتی در بانک کشاورزی? با انتخاب معاونان و اعضای هیات عامل و معرفی قریب الوقوع قائم مقام مدیر عامل، تکمیل شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی عصر روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در مراسم معارفه معاونان و اعضای هیأت عامل این بانک،با اعلام مطلب فوق افزود: در شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا،رویکرد انجام فعالیت ها باید متفاوت تر از گذشته باشد تا با تلاش، همدلی و همراهی از این مرحله عبور کنیم.

وی با اشاره به اینکه استقرار حاکمیت شرکتی به عنوان یکی از محورهای اصلاح نظام بانکی در اولویت های کاری وزارت امور اقتصادی و دارایی است خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی به عنوان نخستین بانک در اجرا و استقرار آن پیشگام بوده است.

خدارحمی افزود:در اجرای الزامات حاکمیت شرکتی وظایف سیاست گذاری و اجرایی بانک کشاورزی از یکدیگر تفکیک شده است و انتظار می رود همه کارکنان با ارائه پیشنهادات کارشناسی هیأت مدیره را در سیاست گذاری های بهتر یاری کنند.

مدیرعامل بانک کشاورزی عملکرد بانک کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و یادآورشد:این عملکرد دستمایه ای برای کمک به جهش تولید و جلوگیری از رکود است.

خدارحمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تلاش و همفکری برای پیشبرد امور در حوزه های مختلف  بیشتر شود و نگرش به فعالیت ها و روش های انجام آن نسبت به گذشته باید تغییر کند اضافه کرد: احیای منابع و مولد سازی دارایی ها که جزو سیاست های دولت است باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم با توجه به ساختار جدید بانک کشاورزی منطبق با الزامات ناظر بر حاکمیت شرکتی،قدرت اله عبدالهی به عنوان« معاون بازرسی،نظارت،حقوقی و وصول مطالبات و عضو هیأت عامل»،احمد علی شکوه به عنوان«معاون توسعه سرمایه انسانی و عضو هیأت عامل»،محمدرضا غفوری به عنوان« معاون فناوری و توسعه خدمات نوین بانکی و عضو هیأت عامل» و مسعود جلالیان به عنوان«معاون تجهیز منابع،اعتبارات و توسعه سرمایه گذاری و عضو هیأت عامل» این بانک معرفی شدند.

این گزارش می افزاید،محسن واشقانی به عنوان رئیس اداره کل امور مالی، مهدی خسروی طبرستانی به عنوان رئیس اداره کل حسابداری مدیریت،مراد علیمردانی به عنوان رئیس اداره کل املاک،احمدعلی شکوه به عنوان سرپرست امورحفاظت و حراست و حمید عرب زاده به عنوان سرپرست اداره کل مهندسی ساختمان و تأسیسات و حسین هاشمی سعادت نیز به عنوان رئیس واحد حسابداری داخلی این بانک معرفی شدند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 352
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران