پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450694 تاریخ : 1397/12/14-12:34:36
,5,21,
تکمیل طرح فاضلاب تهران 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:

تکمیل طرح فاضلاب تهران 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران گفت: برای تکمیل طرح فاضلاب تهران 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، احمدعلی کیخا افزود: یکی از وظایف و مأموریت‌های مهم کمسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی اطلاع از وضعیت بخش‌های آب، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی کشور است؛ استان تهران با چالش‌های مختلفی در این زمینه مواجه است که لازم است با بازدیدهای مختلف تصمیمات مورد نیاز و مهم گرفته شود.

کیخا تاکید کرد: با وجود تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب استان تهران، حدود 60 درصد فاضلاب‌ تهران جمع‌آوری می‌شود و برای راه‌اندازی و تکمیل آن باید اعتبار موردنیازش تامین شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با بودجه‌‌های کنونی طرح فاضلاب تهران، تکمیل آن امکان‌پذیر نیست، تصریح کرد: شهرداری، مردم، مجلس و دولت باید با هم موضوع فاضلاب تهران را مدیریت و حل کنند.
تصفیه‌خانه فاضلاب جنوب تهران با مساحت 110 هکتار در شهرری و مجاور روستای عمادآور واقع شده که در هشت مدول به ظرفیت پوشش‌دهی حدود پنج میلیون نفر پیش‌بینی شده است که شش مدول ساخته‌شده کنونی هرکدام جمعیتی حدود 550 هزار نفر را پوشش می‌دهد و می‌تواند 450 هزار متر مکعب فاضلاب را در روز تصفیه کند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 346
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران