پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 225072 تاریخ : 1395/06/20-11:59:18
,10028,10032,
تکریم ارباب رجوع در اولویت است

رئیس سازمان ثبت احوال:

تکریم ارباب رجوع در اولویت است

رییس سازمان ثبت احوال کشور گفت: تکریم ارباب رجوع باید در اولویت باشد و ما موظفیم در چارچوب قانون بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان خراسان رضوی، گردهمایی آموزشی کارت هوشمند ملی با حضور رییس سازمان، معاونین ،مشاورین و مدیران کل ستادی و استان ها در مشهد مقدس برگزار شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور تکریم مراجعین را بسیار با اهمیت عنوان کرد و گفت: در برخی موارد قوانین و مقررات شاید این امکان را برای ما فراهم نکند تا بتوانیم اقدامی در جهت مرتفع کردن مشکلات مراجعین انجام دهیم اما می توان با بیان مناسب شئونات اسلامی و سعه صدر،معاذیر قانونی را به مراجعین تفهیم کرد چرا که اولین وظیفه ما خدمتگزاری به مردم و تکریم آنها است .

حمید درخشان نیا ارزیابی و نظارت مستمر را به عنوان ارکان مهم سازمان دانست و اظهار کرد: ارزیابی ها باید عاری از هرگونه جانبداری و یا تصمیمات شخصی و صرفا باید بر اساس عملکرد باشد کما اینکه تاکنون چنین بوده است.

وی با بیان اینکه نکته حائز اهمیت در ارزیابی های برون سازمانی عمدتا شامل عامه مردم می شود گفت: می بایست صدای مردم را شنید و نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی را بصورت جدی بررسی و لحاظ کرد چرا که در وهله اول این مردم هستند که عملکرد ما را قضاوت و نقد می کنند و مدیران حتما در این خصوص برنامه ریزی و آنرا تقویت کنند.

وی اظهار کرد: سازمان انتظار دارد تا مدیران استان ها اگر نظری در خصوص اصلاح برخی شاخص های مندرج در فرم های ارزیابی عملکرد دارند با دلایل متقن اعلام تا سازمان در این خصوص اقدام لازم را انجام دهد .

رییس سازمان ثبت احوال کشور کارت هوشمند ملی را یک پروژه عظیم ملی برشمرد و افزود: اقدامات انجام شده در خصوص کارت هوشمند ملی موید تلاش شبانه روزی مدیران ستادی و استانی می باشد اما با توجه به مجموعه اقدامات بسیار خوبی که در این خصوص انجام شده اجرای کارت هوشمند هنوز نیازمند برنامه ریزی و تلاش های جمعی بیشتری است تا معایب موجود در اسرع وقت مرتفع و در صدور کارت تسریع شود.

درخشان نیا اظهار امیدواری کرد: خداوند متعال عنایت کند تا به بهترین وجه ممکن این کار انجام و برگ افتخار دیگری برای کشور عزیزمان باشد.

شایان ذکر است، در پایان این گردهمایی به 12 نفر از مدیرانی که در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی حائز رتبه برتر بودند تقدیر و از سوی ریاست سازمان لوح به آنها اهداء شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران