پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279386 تاریخ : 1396/02/16-17:54:20
,16,
تکذیبیه روابط عمومی وزارت اقتصاد در خصوص نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از وزیر اقتصاد

تکذیبیه روابط عمومی وزارت اقتصاد در خصوص نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از وزیر اقتصاد

روابط عمومی وزارت اقتصاد نقل قول یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم از وزیر اقتصاد در خصوص عدم همکاری های بانکی با دیگر کشورها در پسابرجام را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در اطلاعیه ای نسبت به انتساب یک نقل قول از علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی واکنش نشان داد.

 

در این اطلاعیه آمده است: آنچه وزیر اقتصاد در موضع گیری های متعدد بر آن تاکید کرده اند برقراری روابط کارگزاری و بانکی با بانک های سایر کشور ها از جمله مجموعه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده است لکن در این مواضع بیان شده که روابط بانکی ایران با برخی بانک های بزرگ هنوز دچار مشکلاتی است که در حال رایزنی برای حل آنها هستیم . 

 

 بر این اساس ضمن احترام به همه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ادعای عدم ارتباط با بانک های سایر کشورها به نقل از وزیر اقتصاد را به صراحت تکذیب می کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 445
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران