پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465204 تاریخ : 1398/03/01-18:25:35
,5,4,
تولیدکننده بزرگ نفت آمریکا 25 درصد نیروهایش را تعدیل می‌کند

برای کاهش هزینه

تولیدکننده بزرگ نفت آمریکا 25 درصد نیروهایش را تعدیل می‌کند

شرکت پایونیر نچرال رسورسز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت شیل در میدان نفتی پرمیانِ تگزاس غرب و نیومکزیکو، اعلام کرد برای کاهش هزینه‌ها حدود یک چهارم از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از رویترز، شرکت پایونیر نچرال رسورسز، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت شیل در میدان نفتی پرمیانِ تگزاس غرب و نیومکزیکو، اعلام کرد برای کاهش هزینه‌ها و تقویت ارزش سهام، حدود یک چهارم از نیروی کار خود را تعدیل می‌کند.

شرکت پایونیر که دفتر آن ایروینگ تگزاس قرار دارد، این هفته طی بیانیه‌ای 230 کارگر خود را از دفتر مرکزی و دفتر حوزهپرمیان خود اخراج کرد و اعلام کرد که 300 کارگر دیگر را در ماه آوریل تعدیل خواهد کرد.

پایونیر در بیانیه خود گفت: برای اینکه بتوانیم با رقبای خود در شرایط رقابتی باقی بمانیم، باید 100 ملیون دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهیم.

شرکت در ادامه بیانیه خود اعلام کرده است: تصمیماتی از این دست، هرگز آسان نیستند و در این مورد این تصمیمات هم برای انطباق ساختار هزینه با استراتژی تجاری ما و هم برای ایجاد ارزش افزوده در بلندمدت، برای سهام‌داران، ضروری هستند.

در اوایل این ماه، پایونیر اعلام کرد که سهام خود در «ایگل فور شیل» در تگزاس جنوبی را به انسین نچرال ریسورسزمی‌فروشد.

حالا تنها تمرکز شرکت بر تولید در حوزه نفتی پرمیان قرار دارد.

شرکت‌های نفت شیل، تولید نفت آمریکا را به رکوردی بی‌سابقه رسانده‌اند. اما سال‌ها سرمایه‌گذاری سنگین باعث شده است حالا فشار سرمایه‌گذاران برای کاهش هزینه‌کردها و استفاده از پول نقد برای پرداخت سود سهام، به جای افزایش تولید نفت، بیشتر شود.

پایونیر گفت: کارگران اخراج شده بسته‌های حمایت مالی دریافت خواهند کرد و از خدمات جایگزینی شغل بهره‌مند خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 456
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران