پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267538 تاریخ : 1395/12/11-12:59:56
,4,10030,
تولیدات دانش بنیان ایران مورد توجه در نمایشگاه بین المللی مسکو

تولیدات دانش بنیان ایران مورد توجه در نمایشگاه بین المللی مسکو

شرکت های دانش بنیان ایرانی در پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ویژه نمایشگاه بین المللی مسکو در این صنعت، دستاوردهای خود را عرضه کرده اند که مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، در یازدهمین نمایشگاه بین المللی مواد کامپوزیتی، تجهیزات و محصولات وابسته در مسکو که به مدت یک هفته ادامه دارد، 207 شرکت از بیش از 70 کشور شرکت دارند.

در این نمایشگاه که از دیروز (سه شنبه) آغاز شده است، تولیدات چهار شرکت ایرانی عرضه کننده محصولات دانش بنیان از جمله سیلندرها و مخازن تحت فشار اما فوق سبک و بسیار مقاوم، انواع اتصالات پایدار ساختمانی و همچنین تجهیزات حساس و پرکاربرد صنایع نفتی و گازی و همچنین سکوهای دریایی عرضه شده است. 
نمایندگان شرکت های مختلف به ویژه از اسپانیا، کره جنوبی، ترکیه و جمهوری چک در روز نخست کار نمایشگاه مسکو مذاکراتی را با گروه شرکت های دانش بنیان کامپوزیت آسیا، فراتک-فراسان، رادصنایع آتی و تکین مقاوم سازی پیشرفته انجام دادند که در مرحله نخست شامل خرید تولیدات و سپس دانش و انتقال خط تولید می شود.
در حاشیه این نمایشگاه نیز نشست ها و برنامه های مختلفی به صورت کارگروههای تخصصی و همچنین معرفی آخرین دستاوردها و فناوری ها کامپوزیتی برگزار می شود که شرکت های ایرانی نیز در آن حضور خواهند یافت.
حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه مسکو که یکی بزرگترین گردهمایی های بازرگانی شرکت های دانش بنیان جهان است با حمایت ستاد توسعه فناوری های مواد و ساخت پیشرفته و معاونت امور بین الملل معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و همکاری رایزنی علمی فناوری ایران در فدراسیون روسیه انجام گرفته است. 
کامپوزیت ماده مرکب یا چندسازه فوق پیشرفته و پرکاربرد از دو فاز الیافی اصلی و تقویت کننده تشکیل شده است که به علت سبکی، مقاومت بالا و پایداری در برابر خوردگی ها و آسیب ها کاربردهای مختلف و همچنین ارزش زیادی در صنعت دارد. 
سبک بودن، سطح هموار و یکنواخت، شکل پذیری، تنوع رنگ، مقاومت در برابر آتش‌سوزی، عملکرد غیریکپارچه در زلزله، تعویض پانل و امکان آب بندی در نماهای ساختمانی، بی‌نیاز از شست وشو و خواص آکوستیک از جمله ویژگی های این دستاورد دانش بنیان است. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران