پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282218 تاریخ : 1396/05/08-12:23:24
,16,
تولید غشای تصفیه آب نمونه ی موفق همکاری صنعت و دانشگاه است

مهندس نعمت زاده در مراسم افتتاح واحد تواید فیلترهای ممبران:

تولید غشای تصفیه آب نمونه ی موفق همکاری صنعت و دانشگاه است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: افتتاح واحد تولید فیلترهای ممبران نمونه موفقی از همکاری صنعتی و مجموعه دانشگاهی است و این همان نکته ای است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مهندس محمدرضا نعمت زاده در سفر یک روزه خود به استان البرز و افتتاح خط تولید انواع غشای های تصفیه ی صنعت آب تاکید کرد: این همکاری باید با دیدگاه صادراتی تداوم داشته باشد و پیشنهاد می کنم واحد مستفلی جهت همکاری های صنعت و دانشگاه مشخص شود و جدی تر از گذشته با زمانبندی دقیق و استفاده از امکانات ایدرو صنعت و دانشگاه را بسیج کنیم و هرسال چند کار پژوهشی مشترک را به نتیجه برسانیم. 

وی افزود: بخش خصوصی به مسائل علمی آموزشی و ارتقای توان علمی کشور علاقمند است و این در حالی است که ضرورت تولید این محصول وجود داشت. 
وی اظهار امیدواری کرد: این فعالیت ها در محلی مناسب و با ظرفیت و دیدگاه صادراتی تولید شود چرا که این محصول تاکنون تنها در دست چند شرکت بوده است.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران