پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 494312 تاریخ : 1398/09/07-10:28:37
,6,
تولید روزانه 2هزار دستگاه خودروی بدون کسری در ایران‌خودرو تضمین شد

میثاق‌نامه‌ای برای رونق تولید:‌

تولید روزانه 2هزار دستگاه خودروی بدون کسری در ایران‌خودرو تضمین شد

به منظور تحقق هدف تامین و تولید روزانه 2 هزار دستگاه خودروی بدون کسری،‌ میثاق نامه‌ای میان مدیرعامل ایران خودرو و پیشکسوتان زنجیره ساخت و تامین امضاء شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گروه صنعتی ایران خودرو، این میثاق‌نامه به امضاء 70 نفر از تامین کننده و قطعه سازان اصلی خطوط تولید ایران خودرو رسید که این تعداد، تامین حدود60 تا 70درصد قطعات مورد نیاز ایران خودرو را برعهده دارند.
در این میثاق نامه آمده است: ما تلاش‌گران و پیشکسوتان تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با یکدیگر پیمان می‌بندیم که با عزم و اراده راسخ، ‌توان مدیریتی و کارشناسی خود را به خدمت گرفته و در جهت تامین و تولید روزانه حداقل 2 هزار دستگاه خودرو از 9 آذرماه همت گماریم.
فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به عزم این خودروساز برای افزایش شمارگان تولید خودروی کامل و بدون کسری گفت: ‌با همدلی سازندگان و تامین و تدارک به موقع تولید این شرکت از دی ماه به تولید روزانه 2 هزاردستگاه و از بهمن ماه به روزانه 2400 دستگاه خواهد رسید.
وی تاکید کرد: ‌با تحقق افزایش شمارگان تولید روزانه خودروی کامل و بدون کسری و افزایش عرضه به بازار، قیمت های بازار نیز براساس نظام عرضه و تقاضا به شرایط متعادلی خواهد رسید.
وی جلوگیری از توقف خطوط تولید و حفظ و ارتقای کیفیت قطعات و محصولات را سرفصل برنامه های ایران خودرو عنوان کرد و افزود:‌ خطوط تولید با همدلی شما بسیجیان عرصه صنعت و تامین به موقع، متوقف نخواهد شد و به عهدی که با هم بسته ایم پایبند خواهیم بود.
مقیمی با بیان این‌که ارتقای سطح کیفی قطعات از مهم‌ترین شروط توسعه همکاری با سازندگان است، خاطرنشان کرد: با بازرسی‌ها و نظارت‌های دقیق اجازه ورود قطعات بی کیفیت به خطوط تولید را نخواهیم داد و در این زمینه با هیچ سازنده‌ای مماشات نخواهیم کرد.
مدیرعامل ایران خودرو خاطرنشان کرد: برنامه این خودروساز‌ توسعه محصولات با نشان ایرانی با استفاده از توان قطعه سازان و جوانان نخبه است و محصول جدید برپایه پلتفرم 301 با آرم و نشان ایران خودرو به بازار معرفی خواهد شد.
وی با تاکید بر حضور فعال‌تر ایران خودرو در بازار لوازم یدکی قطعات خودرو اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری خوب قطعه سازان به دنبال کسب سهم بیشتری در بازار قطعات لوازم یدکی هستیم.
مقیمی یادآورشد: با همت بلند سازندگان، خودروهای  ناقص کف پارکینگ هم اکنون به کمتر از 24 هزار دستگاه رسیده و این تعداد طبق برنامه تا 15 آذر به کم‌تر 15 هزار دستگاه و در دی ماه سال جاری به صفر خواهد رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 305
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران