پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509381 تاریخ : 1398/12/20-20:48:08
,5,
تولید آب ژاول توسط شرکت آبفار استان ایلام

تولید آب ژاول توسط شرکت آبفار استان ایلام

معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار ایلام از سامانه تولید آب ژاول (ماده ضدعفونی کننده) شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام بازدید و از نزدیک با نحوه عملکرد دستگاه و خدمات رسانی شرکت آبفار قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام، معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار ایلام از سامانه تولید آب ژاول (ماده ضدعفونی کننده) شرکت آب و فاضلاب روستایی ایلام بازدید و از نزدیک با نحوه عملکرد دستگاه و خدمات رسانی شرکت آبفار قرار گرفتند.

در این بازدید مهندس تیموری مدیر عامل ورئیس  هیئت مدیره شرکت  آب و فاضلاب  روستایی استان ایلام با تشریح فعالیتهای شرکت در بحث مقابله با بیماری کرونا اعلام داشتند با توجه به تاًکید استاندار محترم در خصوص بسیجعمومی مقابله با کرونا ویروس ، این شرکت در حرکتی خودجوش با خریداری وتجهیز سامانه تولید آب ژاول بعنوان یکی از موثرترین مواد گندزدا قدم بسیار مهمیدر مبارزه با این بیماری در سطح استان برداشته است.

نورالله تیموری اظهار داشت: سامانه تولید آب ژاول بعنوان یکی از موًثرترین محلول های ضد عفونی کننده مناسب برای  گندزدایی، سطوح  به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است .         

وی افزود: هم اکنون از این محلول برای ضدعفونی کردن مکان های مختلف در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در تمامی شهرستان های استان توزیع و  استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام تاکید کرد: با تمهیدات پیش بینی شده و در صورت نیاز بیشتر به این ماده ضد عفونی، تولید آن به 2900 لیتر در شبانه روز افزایش خواهد یافت .

در پایان دکتر کرمی معاون عمرانی استانداری ایلام  از اقدام جهادی، خیر خواهانه و ارزشمند مدیر عامل شرکت آبفار و همکاران دخیل  در راه اندازی و تولید این ماده ضدعفونی کننده که با ظرفیت قابل قبول  تأمین کننده بخشی از  نیاز ضروری مردم استان  در این شرایط می باشد قدردانی کرد. 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران