پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 510537 تاریخ : 1399/01/20-15:15:00
,5,
تولید 75 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید 75 درصد گاز کشور در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بالاترین رکوردها در سال 98 در مجتمع گاز پارس جنوبی به ثبت رسید تا آنجا که 75 درصد از گاز کشور در این مجتمع تولید می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ افزود: شیوع ویروس کوید 19 و بیماری کرونا پدیده ای بسیار خطیر و جدی است که نه تنها سلامت عمومی همه ایرانیان را تهدید می‌کند بلکه تمام ارکان مدیریت کشورهای دنیا را بصورت جدی به چالش کشیده است.

وی ادامه داد: صنعت انرژی از زیر ساخت های حیاتی محسوب می شود و همه ما نه تنها به لحاظ فردی و اجتماعی، بلکه به لحاظ مراقبت از پایداری تامین انرژی مردم به رعایت اصول بهداشتی و خودمراقبتی مکلف هستیم تا از این بحران عبور کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاب آوری و خود اتکایی در مجتمع گاز پارس جنوبی به سطحی از بلوغ رسیده که ظرفیت تبدیل تهدیدهای سخت به فرصت را در درون خود پرورش داده و اگر امروز قرنطینه و جداسازی رمز عبور از تهدید بیماری کرونا است ما میتوانیم جوهر یکپارچگی و همدلی را حفظ کنیم.

فرهنگ در ادامه با اشاره به رویدادهای سال گذشته افزود: سالی که با هم پشت سر گذاشتیم بدون اغراق یکی از سخت ترین سالها در صنعت گاز کشور بود.

وی ادامه داد: شرایط اقتصادی ناشی از تحریم های ضالمانه آمریکا، بلایای طبیعی، ناآرامی های آبان ماه، تهدیدات پس از حملات به تاسیسات آرامکو در عربستان و ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی و در آخر بروز و شیوع بیماری کرونا در دنیا و ایران چالشهای جدی در تداوم راهبری تاسیسات مهمی همچون پالایشگاه های پارس جنوبی محسوب می شد. 

فرهنگ گفت: اما با ثبت بالاترین رکوردها در پایداری کمی و کیفی محصولات از این ورطه ها عبور کردیم.

هادی هاشم زاده فرهنگ اظهار داشت: همان طور که مرزبانان امروز در دور افتاده ترین نقاط کشور به پاسداری از مرزهای میهن مشغولند، همانطور که کادر درمانی امروز در بیمارستان ها در مراقبت از بیماران مبتلابه این بیماری هولناک جانفشانی می کنند، ما هم به عنوان سربازان گمنام صنعت انرژی این مرز و بوم مامور و مکلف به خدمت مقدس هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ادامه داد: پس این عرصه خدمت را با هم پاس می داریم و در گرداندن این چرخ عظیم که امروز 75 درصد گاز کشور و بخش عمده ای از اقتصاد کشور به آن وابسته شده تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

فرهنگ گفت: یادمان باشد که آنچه امروز برای تولید گاز و سایر محصولات به ما سپرده شده یک سرمایه ملی است.

وی ادامه داد: سرمایه ای که در سخت ترین سال های حیات این کشور و تحت ظالمانه ترین تحریم های بین المللی بسان لقمه هایی از سفره های نه چندان پر مردم برداشته شده و برای بهره برداری به ما امانت سپرده شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران