پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 516976 تاریخ : 1399/05/09-14:36:45
,11,
توقف فعالیت قطارهای گردشگری به دلیل شیوع کرونا

معاون وزیر راه خبر داد؛

توقف فعالیت قطارهای گردشگری به دلیل شیوع کرونا

مدیرعامل راه آهن از توقف فعالیت تورهای کوتاه مدت ریلی و قطارهای گردشگری به دلیل شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، در پی شیوع ویروس کرونا و توقف حرکت قطارهای مسافری در اسفند ماه سال گذشته، سایر بخش های تردد مسافری شامل قطارهای گردشگری و حومه ای نیز متوقف شده بود.

با این حال با از سرگیری حرکت قطارهای مسافری و حومه ای از اواسط اردیبهشت ماه امسال، قطارهای گردشگری راه اندازی نشد و تا کنون خبری از آغاز به کار آنها نیست.

سعید رسولی مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فعالیت قطارهای گردشگری به دلیل شیوع کرونا متوقف شده است، گفت: پس از آنکه این ویروس شیوع یافت، به دلیل دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت قطارهای گردشگری نیز متوقف شد.

وی ادامه داد: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم استقبال مردم از مسافرت های بین شهری به جز در مواقع اضطرار، فعالیت قطارهای گردشگری نیز متوقف شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: حتی در مسیرهایی هم که قطارهای مسافری روزمره دایر است، باز هم به دلیل عدم استقبال مردم از بیم ابتلاء به کرونا، قطار با حداقل ظرفیت تردد می کند.

رسولی درباره زمان بازگشت قطارهای گردشگری به فعالیت عادی خود گفت: فعلاً مشخص نیست حرکت این قطارها از چه تاریخی از سر گرفته می شود؛ اما تا زمانی که شیوع این بیماری به کنترل کامل درنیاید، قطارهای گردشگری تردد نخواهند داشت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران