پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521475 تاریخ : 1399/07/27-17:03:06
,25,4,
توقف ایجاد زمینه برای استخراج سنگ های سولفیدی به جای سنگ های اکسیدی

از معدن مس کنگویی شرکت ام ام جی اعلام شد

توقف ایجاد زمینه برای استخراج سنگ های سولفیدی به جای سنگ های اکسیدی

شرکت فرعی کنگویی وابسته به شرکت ام ام جی تولید را در معدن مس کینسِوِره خود تا پایان آوریل 2021 متوقف کرد تا برای انتقال به وضعیت استخراج سنگ های سولفیدی به جای سنگ های اکسیدی مهیا شود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از ماینینگ، این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد که توقف تولید؛ از یکم اکتبر سال جاری؛ بر معدن تأثیر می گذارد اما تأثیری بر کارخانه فرآوری نخواهد داشت، و ام ام جی کینسِوِره راهنمای تولید بین 68 هزار تا 75 هزار تنی خود برای سال 2020 را بدون تغییر حفظ کرد.

بر اساس اعلام شرکت ام ام جی کینسوره جی، این معدن به علت ته کشیدن ذخائر سنگ های معدن اکسیدی در حال انتقال از استخراج سنگ های اکسیدی به سنگ های سولفیدی ست. این انتقال به این نیت انجام می گیرد که عمر معدن تا 2030 تمدید شود. ام ام جی کینسوره در پایان گزارش خود تاکید کرد این شرکت تضمین می کند که در طول وقفه تولید هیچ فردی بیکار نخواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران