پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 224957 تاریخ : 1395/06/17-12:57:34
,10027,
توسعه فرهنگ بیمه با همکاری رسانه ملی

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی صنعت بیمه بررسی شد

توسعه فرهنگ بیمه با همکاری رسانه ملی

شورای هماهنگی روابط عمومی های صنعت بیمه موضوع همکاری با صدا و سیما در بخش فرهنگ سازی در این صنعت را در نشست امروز خود با حضور مدیرکل بازرگانی صدا و سیما و مدیران روابط عمومی بیمه های بازرگانی در پژوهشکده بیمه مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از بیمه مرکزی، در این نشست مصطفی زندی رییس شورای روابط عمومی های صنعت بیمه به ضرورت توسعه فرهنگ بیمه و آشناسازی افکار عمومی با کارکردهای بیمه برای ایجاد آرامش و امنیت بخشی در جامعه به عنوان یکی از ماموریت های روابط عمومی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: از آنجا که رسانه ملی نیز در زمینه های یاد شده به ویژه مسئولیت اجتماعی در کاهش آسیب های مختلف از جمله تصادف های جاده ای وظایف مهمی بر عهده دارد لازم است در این زمینه با تمام توان برای مشارکت و تبادل آرا اقدام نمود.

 دکتر امیر صفری سرپرست پژوهشکده نیز که به عنوان میزبان در این نشست حضور داشت اعلام کرد: همانقدر که رسانه اهمیت دارد، روابط عمومی هم اهمیت دارد و سربلندی یا شکست یک سازمان تا حدی بستگی به نحوه ایفای نقش روابط عمومی آن دارد. مهمترین نقش روابط عمومی، برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات از داخل سازمان به خارج و بالعکس است.

وی در خصوص برنامه های پیشگیری گفت: تبادل نظر پیرامون برنامه های پیشگیری و ایمنی در صنعت بیمه یک رویکرد اساسی در کاهش خسارت است و این نشست ها باید برای اثر بخشی هر چه بیشتر استمرار یابد. در دنیا و به نحوی از انحاء صنعت بیمه کشور برای پیشگیری و ایمنی هزینه می کند چراکه نتیجه و سود آن در قالب کاهش خسارت و کاهش احتمال وقوع حوادث به صنعت بر می گردد. بخش خصوصی برای فرهنگ سازی و پیشگیری و ایمنی حاضر است هزینه کند، چنانچه متقاعد شود که سود آن بیش از هزینه های این چنین برنامه ها خواهد بود. پژوهشکده بیمه در این خصوص مطالعات زیادی را انجام داده و به این مسیر ادامه خواهد داد.

مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی صدا و سیما نیز در این جلسه با تشریح چارچوب قرارداد پیشنهادی صدا و سیما برای همکاری با صنعت بیمه کشور گفت: صدا و سیما آمادگی دارد در قالب وظایف ذاتی خود برای ترویج فرهنگ بیمه به عنوان یک ضرورت اجتماعی وارد عمل شود. وی افزود: آمار قریب 18 هزار کشته در سال و هزینه های انکار ناپذیر تحمیلی آن بر پیکره اجتماع بر هیچکس پوشیده نیست.

مهدوی مهر گفت: صرف سرمایه های ملی و هزینه های ناشی از مواجهه با آسیب های مستمر اجتماعی و روانی ایجاب می نماید تا رسانه ملی با نگاهی پیشگیرانه و امنیت بخش به این موضوع اهتمام نماید.

بر پایه این گزارش مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه، پژوهشکده بیمه، صندوق تامین خسارت های بدنی و سندیکای بیمه گران ایران نیز دیدگاه های خود را در این زمینه اعلام کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران