پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 377051 تاریخ : 1397/06/31-12:46:34
,17,
توسعه شهرکهای صنعتی موجود را به جای ایجاد شهرکهای جدید در اولویت قرار دهیم

دکتر نجفی در مجمع عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

توسعه شهرکهای صنعتی موجود را به جای ایجاد شهرکهای جدید در اولویت قرار دهیم

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: باید توسعه شهرکهای صنعتی موجود را به جای ایجاد شهرکهای جدید در اولویت قرار دهیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک، دکتر صادق نجفی در مجمع عمومی عادی سالیانه این سازمان در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب، افزود: 92 درصد از صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهند، حمایت و همکاری با این صنایع در اساسنامه سازمان مورد تاکید است.

وی با اعلام اینکه سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران نیروهای جوان و باارزشی دارد، تصریح کرد: این نیروها روحیه کار تیمی و گروهی دارند و می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

دکتر نجفی به دو نمونه از اقدامات قبلی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی اشاره کرد و گفت: کمپین چرخه را بچرخانیم در حمایت از کالای ایرانی و نمایشگاه بزرگ توانمندیهای صنایع کوچک دو نمونه از کارهای فاخر سازمان بود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با تأکید بر اینکه اساسنامه سازمان باید با دقت مطالعه و بازبینی شود، اضافه کرد: نیاز به تحول داریم، سازمان به سمت توسعه ای شدن که وظیفه و اساسش هست باید پیش برود.

دکتر نجفی همچنین در ادامه تصریح کرد: سازمان باید اکتیو و اثرگذار باشد و در اساسنامه باید تحول داده شود.

وی با یادآوری اینکه 968 شهرک و ناحیه صنعتی داریم که 806 مورد از اینها فعال است، افزود: بالاترین واگذاری زمین برای راه اندازی واحدهای صنعتی را پارسال در شهرکها و نواحی صنعتی مان داشتیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در ادامه با بیان اینکه توسعه صنعتی در همه جای دنیا وابسته به smeها است، گفت: ما نیز راهی جز حمایت از این صنایع کوچک و متوسط نداریم، smeها باید در اولویت باشد.

 کارآفرینان مانند افسران خط مقدم جبهه هستند

دکتر نجفی کارآفرینان را مانند افسران خط مقدم جبهه دانست و گفت: اگر به توسعه کشور علاقمندیم به smeها توجه کنیم. اثرگذاری smeها را در نمایشگاه بزرگ توانمندیهای صنایع کوچک دیدیم.

وی با یادآوری اینکه 59 شهرک خصوصی داشتیم، الان برای  99 شهرک  مجوزهای لازم را اخذ کردیم، گفت: توسعه شهرکهای صنعتی را به جای ایجاد شهرکهای جدید در دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در پایان تصریح کرد: سامانه سکوک و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک را مورد حمایت قرار دهیم.

گفتنی است در این جلسه گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی به مجمع عمومی ارایه شد و به بندهای گزارش حسابرس و بازرس قانونی مربوط به عملکرد صورتهای مالی سال 1396 پاسخ داده شد که این عملکرد و صورتهای مالی مورد تایید اعضای مجمع عمومی نیز قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 372
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران