پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509731 تاریخ : 1398/12/26-14:59:57
,17,
توزیع میوه شب عید در تهران آغاز شد

توزیع میوه شب عید در تهران آغاز شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران گفت: به منظور تنظیم بازار و تامین میوه پایان سال و عید نوروز، پرتقال و سیب با قیمت مصوب از امروز(26 اسفند) در تهران توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مجتبی شیر قاضی گفت: به منظور تنظیم بازار و تأمین میوه پایان سال و عید نوروز، پرتقال و سیب با قیمت مصوب از امروز در تهران توزیع می‌شود.

معاون سازمان صمت استان تهران افزود: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور و استان، سیب و پرتقال درجه یک به میزان 7 هزار تن در انبارهای استان توسط مباشرین ذخیره و به قیمت مصوب برای مصرف کننده آماده عرضه شده است.

وی تصریح کرد: میادین میوه و تره بار در سطح شهر و فروشگاه‌های منتخب از جمله مراکز فروش می‌باشد و در شهرستان‌های تابعه استان نیز توسط مباشرین در حال توزیع میوه بوده و هیچگونه کمبودی در عرضه وجود ندارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران