پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464114 تاریخ : 1398/02/18-11:29:47
,17,10028,
توزیع سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده های نیازمند

وزیر تعاون:

توزیع سبد معیشتی در ماه رمضان بین خانواده های نیازمند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حساب شخصی خود در توئیتر، اعلام کرد: یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان در ماه رمضان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد شریعتمداری روز چهارشنبه در این پیام توئیتری به دیدار دیشب رئیس جمهوری با مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی همزمان با نخستین روز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و نوشت: « رئیس جمهور حرفهای خوب زیادی گفت و دوتا به دلم نشست، اول اینکه در سال مالی سخت تر از 1397 باید چتر حمایتمان را گسترده تر کنیم. دوم اینکه یک نوبت دیگر سبد معیشتی به همه خانوارهای بهزیستی و امداد و نیازمندان در ماه رمضان بدهید. شکر.» 

حسن روحانی شامگاه سه شنبه در دیدار با مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی تاکید کرد: در شرایط کنونی ممکن است بسیاری از افرادی که قبلاً توانمند بودند به حمایت نیاز داشته باشند، لذا باید چترحمایتی نسبت به این گونه خانواده‌ها گسترش یابد و هر مقدار که ضروری است و تشخیص داده می‌شود، بایستی این کار انجام شود و دولت آن را وظیفه خود می‌داند.
رئیس جمهوری در پایان سخنان خود، با اشاره به درخواست رئیس کمیته امداد برای اختصاص یک بسته حمایتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی در ماه رمضان، گفت: دستور می‌دهم یک بسته غذایی به همه عزیزان در کمیته امداد و بهزیستی در این ماه مبارک داده شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 337
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران